szerintem a fõ gond hogy egyre jobban elfelejtik az emberek a szervíz fontosságát és hogy a környezetvédelmi bizbaszok pl. EGR és kül szenzorok állandóan keverik a szart
a mechanika még mindíg egyre jobb és pontosabb lesz,hiába nyomják lassan dupla akkora lóerõvel a gépeket a motorok váltók nem fekszenek ki ha normálisan hajták az autót
én a gyári 30 ezres olajcserét sosem tartom,mindíg 15000-ként cserélek légszûrõvel gázolajszûrõvel és ha veszek valamit rögtön difi és váltóolajcsre
a vicc az hogy a fékolaj-hûtõviz-kuplungolaj stb,-t a fiatal autókon cserélik míg garanciális teljesen feleslegesen,aztán szépen elfelejtik mikor korosabb a gép pedig akkor lenne fontos
a boxeren pl. a váltóbowdenezés zsírzása 5 évente kötelezõ,de a modern ember az 5 perces munka helyett inkább sír hogy szar a váltó mert nehezen jár
hogy milyen utakon cipekedünk velük az már csak hab a tortán,magyarországra külön futómûvet kéne lassan tervezni minden autó alá
de mérni-büntetni ezerrel jobban megéri mint aszfaltozni