Az Iveconál pl ha olyan melód van ami hosszútávú és folyamatosan megy a kocsi, vagy pl városi döcögéshez kell semmi képp se szabad 2.3-as motort venni. Sok gond velük. Elõl hátul és hátul van a hajtáslánc és a hátsó kisebb hajtáslánc rendszeresen cserélni kell egy bizonyos km után. Meg halottam olyanokról hogy a postások ugye mindig takarékon járnak és városba is járnak a 140lovas ivecocal és kipufogó gázokat vezetnek vissza a hengerekbe asszem egy kis 6mm-es lyukon. És ha folyamatosan alacsony a fordulatszám nincs akkora nyomás benne és eltömõdik, ettõl kicsit zavarosan viselkedik a motor bár ez a 3ezres motornál is megvan. Még mikor a Sprinterbe Debrecen-Nyíregyháza-Mátészalkai kanyart egy Mátészalkai srác csinálta õ is egy 160 lovas ducato maxival járt. És õ mondta hogy volt olyan hogy letapadtak a szelepek és akkor kell visszarakni 5. -be és magasabb fordulatszámon kell pörgetni, bár nála ezzel nem volt gond:) Kérdeztem is tõle, "magasabb fordulatszámon kell pörgetni", hogy ez nálad mit jelent? visszaraksz 5.-be és nyomod neki. Vagy hagyod 6.-ba és hagy szóljon 150-el?:D