Miért oldották meg ilyen összeszedhetõ bizonyítékokkal a történet infóit? Azért, hogy az ilyen vérpistikék gyorsan végig tudjanak rajt szaladni akinek az az életcélja, ha kijön egy játék, hogy 4 óra alatt végigszaladjon rajt majd beírja az SG fórumra, hogy "kitoltam" és "rövid volt".
Szerintem ez a naplós megoldás elég életszerû a körülményekhez képest. Hagy nyitott kapukat, pár dolgot az ember fantáziájára bíz és csak akkor kell elolvasnod ha akarod. De örülök, hogy nem csak nekem telt 8-10 órába végigjátszani...
A grafika meg ha jól tudom a FEAR elõzõ részének motorjával készült szóval maximum közelit hoztak ki a dologból szerintem. Bár többi fpshez viszonyítva ez igy csak közepes de engem egy ilyen játékban nem befolyásol annyira a grafika. Persze azért ocsmány ne legyen de ez nem volt az.
A felborítható tereptárgy fedezékeket szinte 1x sem használtam én sem.
A lineáris játékmenet is szerintem leginkább azért van, mert erre van igény. Nem szeretnek sokan összevissza bóklászni, mert sok ember 2 perc után megy és telesírja a fórumot hogy hogyan tovább ahelyett, hogy még 10 percet rohangálna. Ráadásul itt sok helyen az elbarikádozott ajtók a történethez passzoltak is, nem csak simán zárt ajtók voltak mint más játékokban.
Mindent összevetve egy nagyon kellemes kis játék érdekes és gondolkodásra késztetõ befejezéssel.