Caparo T1 sehol sincs annyi, mint amennyivel dobálózol, mellesleg teljesen sorozatgyártott, és még hogy nem közlekedhet közúton, közúti autó te b*romarcú, hû de képben vagy! angliába ne menj száguldozni, mert az autópálya rendõrség is rendelt belõle.
meg hogy tartják vele a lépést, hjah, persze, 200-ra és 300-ra még sokkal jobban elpicsázza az ezreseket, mint 100-ra!
mellesleg a féktávot már ne is vesézzük, hogy kétharmad annyi, az oldalirányú gyorsulás meg a háromszorosa, mint az ezres taligádnak.
meg hogy az élmény sehol sincs, olyannyira agyon informált vagy, szélvédõ nélkül is lehet rendelni, és kötelezõen bukóban kell vezetni, a testedre ható erõk pedig 3-szorosa (3G felett), mint amit te tapasztalsz, szvsz érzésre sehol sincs a mocid ehhez képest, az 100 százalék, és ehhez nem kell ez a gagyi szöveg, hogy kinek mije van,ami egyértelmû, az egyértelmû.
tudod nekem nem kell Caparo T1 közútra(persze mint mérnöki teljesítmény abszolút elismerésre méltó), meg ezres sportmoci, mert tudod, nekem több eszem van annál, hogy száguldozzak közúton. az evolúció legalább szelektálja az idiótákat, úgy is annyian vagyunk már, mint a nyulak.
az meg hogy hülye vagy, legyen a te bajod, a fifth gearban egy kora prototípúst teszteltek, érted, prototípus jelentése: tesztelés alatt álló termék, ami még nincs kész.
tehát az én szememben te vagy a száni, hogy közúton száguldozol, ez elég primitív viselkedés, ahogy az általad preferált sportmotor.hu oldal is, ahol hasonlóan primitív idióták veri arra a nyáluk, hogy hogyan száguldoztak autók közt 300 km/h felett egy autóúton.