A 2007-es alapára 350000USD, vagyis mai árfolyamon 8750000ft. Már ez is közel van a százmillióhoz. Az általad megadott gyorsulásokat pl. slick szettel mérték, az további költség. Alapállapotban nem mehet forgalomba, mert egy rakás EU-s alapvetõ, és biztonsági szabványnak nem felel meg (pl. megfelelõ ütközésvédelem, nem felel meg a környezetvédelmi szabványok, de még megfelelõ index sincs rajta alapállapotban), persze biztos lesz hozzá minden ami kell, ugyancsak plusz pénzért. Ezekkel már simán meglesz a 100millió. Ez a rész bukta.
A T1-nek bõ 20 másodperc kell a 300-hoz, egy motornak 15-17. Ez is bukta.
Kanyarsebességel meg hasonlókkal meg azért dobálózol mert egész egyszerûen ennyit tudsz róla és kész, mert ez a 3-4 adat szerepel róla a neten. De fogalmad sincs róla hogy milyen élmény lehet a gyakorlatban, ahogy gondolom a motorvezetésrõl nincs semmi tapasztalatod, de azért jársz ide osztani az észt. Merthogy kétfajta ember szokta lefikázni a motorozást: az aki sose próbálta de kisebbségi komplexusa van autósként, vagy az aki ült már motoron de halálfélelme volt és nem mer ráülni többet, viszont irigy azokra akik nem szarják össze magukat a vason.
Egyébként meg ordít rólad az irigység meg a korlátoltság, azzal indítasz hogy a T1 milyen gyors meg hogy lealázza a motorokat, de azzal fejezed be hogy tulajdonképp neked ez az egész nem is számít. Ezek után ne röhögjek rajtad?:)
Itt véletlenül nem te voltál az aki pont ugyanezt a kört lefutotta, ugyancsak kevés sikerrel?