2. másodszor, nem slick gumival mérték, hanem enyhén bordázottal, ami megfelelt az Angliában érvényes szabványoknak (ottani a cég).
3. a gyári példány abszolúte mehet forgalomba, már kijövetelekor megfelelt nem hogy az akkori, hanem a jövõbeli környezetvédelmi, zajvédelmi, és utasbiztonsági EU-s szabványoknak is! mellétrafáltál.
biztonságosabb, mint azonos sebességnél egy KTM X-Bow, ami ugyan csak utcai gép, és hasonló felépítésû.
index: a LED-s indexek hátul alapfelszereltség, elöl is integráltak, nem kell elvinned valahová utólag beépíttetni, nem tudom mirõl beszélsz már megint.
meg akkor miért mondanak neked ellent a youtubeo-s videok, ahol utcán mennek vele, meg a gyártói honlap, ami azt állitja megfelel az utcai használatra: road going. és miért készült már olyan kép róla, ahol a rendõrök trafiznak vele gyorshajtókat egy Angliai autópályán? Utána tudsz ennek mind nézni...
20 sec-et gondolom az EVO magazinból vetted, hogy annyi alatt megy 300-ra. bukta. ha tudnál angolul, és elolvastad volna, esõben, nedves aszfalton tesztelték, rajtnál folyamatosan forgott a kerék, tehát bõ másodperceket vesztett, és a kigyorsítás is elég gyengére sikeredett, szvsz a 300-at sprintet teljesíti full gyárilag tizen akárhány sec alatt száraz aszfalton. de ha látnál, nem csak néznél, láttad volna, hogy a fényképfelvételeken folyik a víz az autóról. más magazin pedig eddig nem tesztelte az aztó gyorsulását eddig (idestova 1.5-2 éve).
másrészrõl amirõl te hadoválsz, hogy egy ezres 15 sec alatt megy 300-ra full kamu!! ugyanis azok nem gyári mocik, hanem tuning mocik, amiket gyorsulási versenyekre visznek a gazdáik átalakítva...azt hiszed egy idõben nem lógtam én is ezeken a versenyeken? nem kell hülyének lenni, hogy lásd, azok már szépen fel vannak tuningolva sportkipuffal, power commanderrel, sportszûrõkkel, meg miegymással, amik már tényleg nem felelnek meg a környezetvédelmi, zajvédelmi elõírásoknak, az tuti fix!!!
HA megnézed a Superbike magazinokat, ott mindig a full gyári ezreseket tesztelik, milyen érdekes, hogy ott sosem 15 sec-et futottak a legújabb ezresek sem, mindig kb majdnem kétszeresét 300-ra! szóval maradj evvel a kamuzással.
a caparo-hoz is gyártanak sportkipuff rendszert (kép is van róla), meg az elektronikai teljesítmény leszabályzást ott is jócskán feljebb lehet húzni, épp úgy, mint ahogyan a gyorsulási versenyekre átalakitott power commanderes mociknál. ami meg ugye alapból jobb, ugyanugy átalakitva is jobb lesz. tehát ne vezesd félre a népet.
CSAK hogy tudod én már letetettem a sportmotorozásról, megjött az eszem, igaz, nem ûztem sokáig sem, de már idestova 3.5 éve eladtam a vasam, nem buktam vele egyszer sem, de lakott területen kívül és belül sem száguldoztam vele, szívemre merem tenni a kezem. De legalább életben maradok, egészségesen... (2 ismerõseimrõl ez már nem mondható el, RIP)
és legalább másokat se veszélyeztetek, ami mégfontosabb.
sokadrészrõl milyen irígység? inkább normális gondolkodásmód. avval indítok, hogy milyen fasza a gyári caparo t1, mert lealázza a gyári motorokat, pl ha kivinnék egy reptéri felszállópályára gyorsulni, vagy versenypályára mindkettõ kategóriát, mind gyorsulásban, mind lassulásban, mint kanyarsebességben = köridõben abszolúte alázna a t1 vs ezresek-nél.
mindezt mondom úgy, hogy utcai mindkettõ, és elítélem azokat, akik utcán ki is meg is próbálják kihasználni a menetteljesítményüket, mert idióták, felelõtlenek, közveszélyesek, a társadalom elõl elzárva lenne a helyük.
azt hiszed nem hemzsegnek minden nyáron a szülõvárosomban a sportmocisok, és húzzák meg 250-el a a város fõutcáján, de még a mellékutakon is az ezreseket? 1-2 év börtönben lenne a helyük.
Na megyek, jövõ hétvégéig nem leszek gépnél, melóba nem viszek magammal számítógépet. helyesírásomba nem belekötni, siettem, mennem kell. végezetül embereld meg magad te is, ha épp úgy száguldozol 3 kilóval a bekötõutakon, mint a sportmotor.hu oldaladon (amit 2007 óta figyel a Teve utcai Rendõrkapitányság egyik nyomozórészlegének néhány munkatársa, csak hogy tudd).