Tisztánlátás végett, hogy ki is hazudik meg hord össze hülyeségeket: Itt az EVO teszt, tényleg innen szedtem az adatokat. Állításod szerint ugye zuhogó esõben készült, emiatt jött össze a 20.1 a 300-hoz (180 mérföld/órához). Bárhogy nézem meg látom, halálszáraz minden a képeken, a gyorsulási adatok végén meg ott a "Conditions: dry" szópár, lefordítsam? Sõt, az is látszik hogy a papíron 2,5-ös százas sprinthez mégiscsak valami csodagumi kellhetett, mert a gyárival ehhez 3,8s kellett a valóságban. Ja a teszt se másfél-két éves, 2008 októberi, az fél év. És ezen már tényleg utcai változat szerepel, fel is ment az ára 180ezerrõl 225ezer fontra. Ez mondjuk tényleg csak 80millió, elismerem hogy messze van a 100-tól. Még mindig több megfizethetetlen kategória.
Hogy hogy gyorul egy motor? Ez az elsõ széria motor, ami képes volt elérni a 300-at, 10 évvel ezelõtt. Látható hogy teljesen széria, semmi tuning, sõt 2054km van benne tehát még bõven bejáratós is. A videón azt akarta megmutatni a Dán teszter hogy mennyi a vége ezért láthatóan elég tatásan gyorsít, de így is 280-on van 20s alatt. És ez 10 éves technika, túrasport kategória, jó 50 kilóval nehezebb egy mai szupersportnál, és gyengébb 10-15 lóval.
A motoros múltad meg továbbra is sántít. Mocinak hívod a motort, fõiskolás vagy tehát jó eséllyel 16-17 éves lehettél amikor "letettél a sportmotorozásról", nem írsz semmi konkrétat hogy milyen motor is volt az (meg milyen sportmotorozás) - összefoglalva a valóság úgy nézhet ki hogy hogy talán volt egy Simsonod, vagy maximum valami 80-as, 125-ös szúnyogod amivel elbohóckodtál az utcában. Az is szörnyen árulkodó hogy nálad minden motoros 300-zal száguldozó, aztán ezzel pl. az említett motoros oldalon vagánykodó állat. Merhogy akkor a motor az ördög mûve, a Caparo viszont, habár ugyanarra való mint egy szupersport motor, isten adománya az emberiségnek. Vagy ugyanez igaz a pilótáikra. Köszönöm, én ezzel lezártnak tekinten a témát.