Most jól besültél, nézd már meg légyszíves jól azokat a képeket, mert még itt is folyik a víz az autón egyes képen (pl az autó orráról készült kép, vagy az, mikor gördül ki a kamionból, még az esõ is látszik a levegõben, meg a kamerába esõ vízcseppek is). Másrészrõl nekem megvan az eredeti nyomtatott példány, érted, 2007 novemberi teszt, abban további képeken is látható, hogy folyik a víz az autóról.
Nem kell hülyének lenni, hogy belásd, ha a magazin megjelenésének pillanatában felraknák a teszteket a saját internetes portáljukra, ki venné meg a nyomtatott újságukat. Nagyjából senki.
Másrészrõl ezen a portálon az, hogy dry condition van feltüntetve, kb annyit tehet, hogy valahol esett az esõ, valahol nem azalatt az idõ alatt, amíg kivitték utcára, meg versenypályára. Ergó a sebességmérés alatt esett.
Ugyanis nem kell hülyének lenni ahhoz sem, hogy belásd, ha a gyár kevesebb, mint 2.5 sec-et adott meg 0-100 km/h-ás sprintre, akkor a 0-96 km/h-ás 3.8 sec-es adatnál valami nagyon sántít. Ez kb 1.4-1.5 sec-el több, mint amennyinek lennie kéne.
Sokadrészt ezeken a képeken is inkábbb az látszik, hogy bohóckodnak az autóval az újságírók, füstölik gyorsításnál a hátsó gumikat hosszú métereken keresztül, legtöbb helyen ketten is ülnek benne egyszerre, meg hasonló apróságok.
Ilyen alapon jó, 20.1 sec alatt futotta a Caparo T1 a 0-300 km/h-át, akkor nézzük csak, hogy vizes aszfalton két személlyel mennyi idõ alatt is megy 300 km/h-ra egy full gyári GSX-R1000? Másfélszer ennyi idõ alatt képes lenne felgyorsulni? Nem, egészen biztos, hogy még annyi idõ alatt sem.
Az meg, hogy egyetemi végzettségem van, nem tudom hogyan függ össze a korommal, ebbe a halmazba körülbelül a 18-60 évesekig terjedõ korosztály is beleférhetne. (de elárulom, azért annyira öreg nem vagyok)