Khmm, én is láttam arról a szekerrõl pár angol preview-ot, elég komoly gép. Ahogy én kivettem belõle, az újabb verziónál azért adtak meg 2.8-at 100-ra az alapmodell 2.5-ös gyári értékéhez képest, mert az aerodinamikát most a kanyarsebesség növeléséhez lõtték be, a váltóáttételt pedig a nagyobb végsebességre kalibrálták az új modellnél, így logikus, hogy valamivel romlott a kigyorsítás.
Na nem mintha ilyen elmebeteg jármûnél ez számítana :)
Egyébként nem igazán akarok beszállni ebbe a vitába, de a 3.9 másodperces 100-ra teszttel valami tényleg sántít, ott valamit nagyon elbohóckodhattak (egy Caparo erejû, de a kétszer nehéz gépek is hozták annó ezt az értéket), ez olyan, mintha a Hayabusáról mutogatnának egy teszt adatot, ahol kb 5 másodperc körül gyorsultak vele százra két személlyel ki tudja milyen körülmények közt :)
Végül pedig nem értem minek kell ilyen topicot nyitni az SG-re, ami a tudományok, és az informatika weboldala-fórumlapja. Nem ide való. Vannak szuper motoros oldalak, oda tessék nyitni, bizonyára a fogadtatás is más lesz.