HA befejezted, miért írsz? Paradox mód magadnak mondasz ellent még most is...
Hülye vagyok, mert ez egy motoros fórum? Segítek: ez egy informatika&tudomány (lásd, elõttem szóló, vagy a központi logó bal oldalt fent) hírportál fórumlapja ahol most vagy, egy utólag kreált motoros topikban. Most akkor tényleg én lennék a hülye, és nem fordítva, mert ez egy motoros fórum?
Másrészrõl a helyzet mégis csak az, hogy ha látnál is, nem csak néznél, még a videóban is csöpög (csöpög=esik, mert ami a gravitációs térben magára hagyva mozog, ugye bár esik, magyar fogalmak szerint is) néhol az esõ, ráadásul szemet kiszúróan is esõgumik vannak az autón. Az én autómon nincsenek ennyire bordázott gumiabroncsok.
De biztosan száraz aszfaltra szerelték fel az esõgumikat, és az a mérvadóbb, hogy pár firkász, avagy bocsánat, weboldal szerkesztõ és egyben firkász, mit vitt fel a weboldalra, mert ugye bár az, aki teszteli, és az, aki összeállítja és felviszi a karaktereket a honlapra, nem egy és ugyanazon személy. Feltételeztenm hogy ezt azért tudjuk...
Másrészrõl, hogy nem látsz a videóban vízfelverõdést, az én, és a te mondandód is alátámasztja, idézlek: "elvégre angliáról van szó, 5 percenként változik az idõjárás"
A videó idõtartama nem volt ennyi. De a teszt idõtartama bizonyára legalább egy teljes nappalt vett igénybe. És mint mondottam, hol esett, hol nem a teszt alatt. Ezt végre felfoghatnád már!!! És azt is, hogy csak így keletkezhetett 3.8 sec 0-96 km/h-ra, mert mivel mással indokolod a 2.5 sec gyári értéktõl való eltérést? Én csak is így: nem száraz aszfalt, és egy vagy két személy.
De bizonyára hihetetlen nagyot hazudtak a gyáriak... Mert hogy ezt akartad sugallni a kezdetektõl fogva. Csak hogy tudd, nincs olyan sportautó gyártó Angliában, aki ekkora hazugságot megengedhetne, tisztában vagy avval, hogy arrafelé ezért mekkora pert akasztanának a gyártó nyakába az ekkora pénzt kifizetõ elégedetlenkedõ vásárlók? Dokumentált nyoma is lenne, hiszen a weboldalukon, és a nyomtatott prospektusukban is szerepelnek a gyári adatok.
Másrészrõl, ha tényleg ennyire kutakodó típúsú lennél, feltûnne, hogy ezt a bizonyos 3.8 sec-et a kétszer ilyen nehéz hátsókerekes gyári sportautók is hozzák ekkora teljesítménnyel. (ismét lásd: elõttem szóló)
Az meg hogy elõhozakodsz egy magyar színvonaló totálkáros firkász magánvéleményével, hogy szerinte mennyire használható az autó rosszabb útaszakaszon, valamint hogy szerinte csak a pályáig való elgördülésre lett megalkotva az egész projekt, ezen Gordon Murray, aki a McLaren F1 közúti sportkocsi megalkotójaként ezen Caparo T1 sportautót kívánta a szellemi örökének szánni a McLaren F1-nek, miután csatlakozott a projekthez, és ezt még ki is nyilatkoztatta, bizonyára lefordulna a székrõl, amikor mindezt elolvasná.
De akkor megfordítom a mondanivalód, miért, egy GSXR-1000 sportmotor mennyire használható egy rosszabb minõségû útszakaszon? Ha már ez a mérce. Nagyjából semennyire. Ja, de, kátyúkat kerülgetni a magyar utakon ugyan úgy jó, mint a Caparo.
A menetteljesítmény magyarázatát az újabb modellnél pedig lást ismét az elõttem szólót. De bizonyára ott is hazudtak, ne is próbáld ismét felhívni rá a figyelmem, tehát számoljunk rá legalább 1 másodpercet legalább még annál a modellnél is...
Szóval összefoglalva: ez kezd egyre nevetségesebb lenni. Tehát ne is erõltesd tovább!
Nem tartozom feléd semmiféle szkennelgetéssel, meg volt jármû fényképfeltöltéssekkel, ha hülye vagy, hát hülye vagy.