Szokott irkálni a FB-on (bár te ki lettél dobva a csoportból, többek szerint - szerintem is - el nem ítélhető módon). Néha ide is írkál, és hidd el, nem szólt neki senki, szokta nézegetni a topikot.
Ha egy külföldi készítőről lenne szó (én pl. évekkel ezelőtt írtam TITA-nak a 280-as miatt, egy dekát nem válaszolt), azt mondom oké, megpróbálja az ember, kiírja hogy a készítő az eredeti dev, ennyi (ezt se tetted meg amúgy).
De bakker, egy magyar készítőről beszélünk, legalább kiírtad volna ide vagy abba a röhejes Mo OMSI csoportba, hogy figyu akárki, mi CCV elérhetősége. Én is szívesen tovább irányítottalak volna, mint ahogy az is 100%, hogy ő jelentkezett volna előbb.
Te meg elkönyvelted magadban, hogy hát végül is csak a modell az övé, az meg semmi, sz@rni bele.
Te ilyenkor gondolkozol is néha? Ha egy fikarcnyit is értenél hozzá, csináltál már volna nulláról buszt, tudnád hogy a legnehezebb része összerakni a modellt. Hogy a 3D modellt szétszedd, csoportosítsd a több száz, több ezer külön kis modellt, úgy csoportosítsd, hogy ne 5-10MB-os x fájlok szülessenek (amit nem visz a konverter). Hetekig lehet szöszmötölni egy modellel, lyukakat foltozni, textúrátlan részeket textúrázni, optimalizálni, lecserélni a túl sok poly-s részeket. És ez csak az, ha nem is a tied a modell, ha a nulláról te is modellezed, még durvább.
Bekonvertálni meg összerakni a model.cfg-t nem is annyira morbid. De még az is sokkal több, mint amit te csináltál (pár mesh bejegyzést átírtál, de nagyon ügyi vagy, jár a kex).
Meg kiindulva a 435-ösötökből, még a hangok berakásához se ért egyikőtök sem (könyörgöm, jobb-bal csatorna közt váltakozó, hátborzongató, recsegős motor hang, felismerhetetlen zajos ajtó hangok, had ne folytassam, és ezekről még szóltunk is előtte), pedig az nulla a modellhez képest.