Bevittem azzal, hogy kibilleg a csatlakozó és nem hallatszik a zene. Csak gyári headsettel volt használva elég sokat és zsebben. Mivel elektronikus vagyok láttam a csatlakozót, és tudtam, hogy a fõpanelról leszakadt.
2 hétig ott volt, majd visszaküldték, hogy mechanikai sérülés nem rendeltetés szerû használat miatt. Na most a zsebben fülhallgatóval tartás zenehallgatás közben nem rendeltetésszerû használat?...
Utána is jártam.
Felhívtam a szervízt, aztán kapcsolták az LG HUN kft.-t aztán egy másik szervízt, ahol elmondták, hogy akkoris ezt írják rá (hogy nem rendeltetésszerû használat), amikor a fõpanel károsodik és igazából rendeltetésszerû volt a használat csak annyira drága lenne javítani, hogy nem javítják. Na hopp...
Ezekután felhívtam az LG Magyar KFT.-t mivel azt javasolták, hogy vetessek fel reklamációt. Mivel tudom, hogy rendeltetésszerûen használtam, csak a csatlakozónak (szar dobozolás miatt) vagy 1-2-3 tized miliméter játéka, ezért eltört a lába meg leszakadt a forrszem. Namost mivel tudom, hogy nekem van igazam, ezért felvetettem a reklamációt. 15nap az elbírálás, ha érdekel titeket a fejleményekkel jelentkezem.
Jelenleg nem lhet a cuccot tölteni úgy ha nem fogom a csatit és zenét hallgatni sem.
Én a konkurens SAMSUNG S5230-at venném meg ha most kéne telefont vennem!
Többet LG cuccot nem veszek!
Ilyen szervíz hozzáállással nem lehet vevõket megtartani. Botrányos, hogy rámkenik azt, ami nem az én hibám!