Ha gondolod felmehetünk szerverre én alád dobok 10 nadet, de hogy 10x meghalsz tõle az fix. Való igaz vannak benne bugok (mikor 100-ból egyszer mégsem esel össze), de elenyészõ és készítõk által elismert hiba (uo-ban sokkal gyakoribb, no meg agyonbuherált moddolt szervereken). Ugrás közben pedig lehet lõni az igaz, csak nem sokat érsz vele (bár a haxoroknak megy az tény), mert lényegesen nagyobb lesz a fegyver szórása. De mondjuk ha én felugrok attól még meg tudom húzni a ravaszt, nem rohad le a kezem egy kis jumptól, úgyhogy szerintem ez rendben is van, pláne ha egy két golyó még célt is talál merõ véletlenségbõl. Cod1 mögött is volt kutatómunka, a készítõk ellátogattak több egykori helyszínre is és tanulmányozták a fegyvereket, de az alapelv az volt, hogy mindebbõl egy játszható "árkádabb" jellegû dolgot faragnak, ami szintén sikerült (nálam azóta 10/10). Vannak a cod1-nek hibái és nem is olyannak szánták mint ro-t, de azt gondolom, hogy a mai napig ez áll hozzá a legközelebb, még ha nem is hasonlítható teljesen össze a két játék.