Igen, CoD UO-ban még valahogy jól lehetett csapatban játszani, érdekes módon én kb. fél évig legalább játszottam vele - akkor még nagyon sokan játszottak - és HQ -val nem találkoztam, csak az újabb részekben. (pedig UO-ban klánban is voltam!).
Az újabbakban viszont már hiába vannak ilyen módok, egyszerûen az egész inkább az öldöklésrõl szól. CS -ben is hiába van attack&defend -bombákkal vagy túszokkal- egyszerûen az sem a csapatjárékról szól, hanem az öldöklésrõl, flash aztán gyorsan kioldalazok, fejbelövöm ugrásból, továbbmegyek, most vszínûleg ott fog jönni, stb. Ghost Reconban AW2-ben pl. terület védõs mód van, ahova 1 embernek be kell menni, ott folyamatosan kell figyelni mindenfele, egymást segítve helyezkedni, és mozgáskor is felváltva haladni. És igazából ez CoD -ban sem volt annyira élvezetes (szerintem uo-ban sem, bár az inkább a pályákból adódóan), nem kényszerít annyira az összjátékra.
Aki GRAW 1-2-ben felmegy netre így egyedül, az vszínûleg pár perc után kilép, viszont csapatban egyszerûen fantasztikus tud lenni. Ez nem mondható el CoD -ról, nem kell ezerfele figyelni, és mozgásból is hirtelen be tudod célozni az ellenséget, és kilõni.