Nézd, biztos vagyok benne, hogy a játék nálam SP -ben nem 30 FPS -el fut hanem felette. Belinkelhetnék még képet kisebb felbontásokban, más programmal rögzítve, de ha nem akarod akkor úgysem hiszed el.
Én már megjelenés elõtt is figyeltem a játék híreit :P, azóta olvasom az idevágó fórumokat, kipróbáltam a warezt, és még mindig elõ van belõle rendelve 2 db...
A három kategóriádat kiegészíteném még egy negyedikkel a "former ETplayer" -ekkel. :) Meg ne sértõdj nem piszkálni akarlak csak tény, hogy minden fórumon ott vannak az Enemy Territory játékosok akik pedig már eleve pozitív elõítélettel állnak a játékhoz. Nincs ezzel semmi baj lehet, hogy ti már tudtok valamit amit az ET -vel nem játszók még nem.
Egyébként nekem a véleményem eddig a játékról:
Nagy baklövés volt a kiadótól azt hangsúlyozni, hogy a játéknak van klasszikus értelemben vett sztori orientált egyjátékos kampánya! Gondoljunk csak bele ezek után az értékelést készítõk már ezt is beleveszik a kritikába hiszen az ígéretek között szerepel. Tehát egy újságírónak azt is közölnie kell a célközönséggel, hogy :"Vigyázz pistike megpróbálnak átb...szni!" :) Remélem érthetõ mit akarok mondani. Egy újságíró megnézi mit ígértek az egyjátékos résszel kapcsolatban és amikor (azonnal) rájön, hogy ilyen kvázi nincs a játékban már pontozza is lefelé. Biztos vagyok benne, hogy a játék "mulipayer only" kritikái sokkal jobb pontszámokat kapnának! Szóval ha a kiadó régóta elismerné, hogy SP nincs a játékban, de azért feldobják pár extrával a botok elleni lövöldözést akkor most kisebb elvárásoknak kellene ezen a téren megfelelnie a játéknak.
Amúgy a botok elleni játék több sebbõl is vérzik sajnos. Pár meccs után nem lehet nem észrevenni, hogy a csapattársaink úgy 3-as IQ -val kezdik a küldetéseket amíg az ellenfél jóval ügyesebb. Mielõtt letelik az idõzítõ egy feladathoz akkor meg megfordítja ezt az arányt. Társaink megtáltosodnak, ellenfél meghülyül. :) Ennyi a koncepció. Kb. 6 percig szopunk aztán kettõ alatt teljesítjük a feladatot. Hát nem minden idõk legszórakoztatóbb játékmódja annyi biztos. Felejtsük is el a SP-t, de gyorsan. :)
Multiban ugyanis tök más a helyzet, bár ezt még csak hírbõl tudom. De NYILVÁN ott azonnal eltûnik a hülye botok miatti frusztráció (persze némelyik ember se sokkal jobb... :D ). És itt jönnek a képbe a MW2-n szocializálódott "csak a K/D ratio fontos" játékosok. Ugyanis egy ilyen játékban kismillió dolog fontosabb mint, hogy hány "heccsátot" lõttél össze. Itt néha viszonylag unalmas feladatokat is el kell látnia valakinek mert az létfontosságú a gyõzelemhez a végén.
Ami tetszik:
-rengeteg kiegészítõkkel testre szabható fegyver
-karakter vizuális testre szabhatósága
-remek pályatervezés
-értelmes feladatok, mellékfeladatok
-csapatjáték erõltetése, jutalmazása
-S.M.A.R.T rendszer nyújtotta újszerû játékélmény
-challenge küldetések (több kellene!!!)
-hangok nagyon jók
Ami nem:
-operative elég "haszontalan" a többi kaszthoz képest