És konzolon hogyan csinálsz módokat (pl. fegyver módosítások, textúrázgatás, új játékmódokat), pályát még el tudom képzelni, bár egy unreal editor szintüt nem).
Az egér támogatásáról én úgytudom, hogy nem támogatja szinte minden, akkor lehet ezt rosszul tudtam, persze FPS-ek egy része biztos támogatja (multiban is?). Mindenesetre amit látok, hogy 24000 Ft majdnem egy adapter amivel egeret+billt tudsz rákötni, kormány is csak 20 felett van (nincs túl sok választék) - és játékok sem állnak olyan mennyiségben rendelkezésre amikkel jól ki lehet használni. Pl. kiváncsi lennék Colin Dirt -hez letölteni realisztikus módot, amivel tényleg szimulátor lesz. Ráadásul freetrack-el hihetetlen nagyot dob a hangulaton, hogy fejjel lehet nézelõdni, és ehhez nem kell csak egy 2-3ezer Ft-os webkamera meg egy, vagy 3 ledes lámpa (3 ledessel még kihajolni is lehet)... Az irányítást is sokkal jobban testre lehet szabni.
"Jóval olcsóbb, mivel, ha PC-n az új játékokakkal akarsz játszani, akkor fejleszteni kell, azaz többször veszedem meg a "játékgépedet", míg a konzolért cssak egyszer fiztzetsz, és ma a konzol már jóval olcsóbb, mint egy PC."
Ez tény, viszont vannak dolgok amik miatt megéri fejleszteni :) Akárhogy erõltetitek, PC sokkal több mindenre jó, nagyobb szabadsága van minden téren.
"Az, és macerás az is, amíg elindítod. Gép bekapcs, ami ugye percek, míg a win feláll, aztán játék indítás, már amelyik lemez nélkül is megy. Konzolon, sokkal egszerûbb."
Persze, egy lassabb gépnek percekig tart, nálam nem tart 1 percig sem, míg feláll (és az enyémnél már jóval gyorsabb gépek vannak, amit viszonylag olcsón össze-lehet állítani). Régebbi hardvereket el is lehet adni, fokozatosan is lehet bõvíteni, és lehet ésszel vásárolni, hogy még egy darabig elfussanak tûrhetõen. Játékot elindítod, 1x beállítod és kész, vígan játszol.
"Ebbõl is látszik, hogy nagyon nem vagy képebn a konzolos játékok terén. Konzolra sokszínûbb, és milliószor nagyszerûbb játékok vannak."
Az összes játékot ami konzolra megjelent, ismerem legalább képek, videók alapján (ingame). Amit kiadtak PC-re is nagyrészt próbáltam, szinte egy sem jött be, vagy valami miatt nagyon gyorsan kifulladt. Csak 2 példa, RSVegas2 - nagyon jó lenne, ha lenne pályaszerkesztõ és módkészítés lehetõség, talán megunhatatlan lenne, szörnyû találati rendszertõl eltekintve, Far Cry 2 is ezerszer élvezhetõ lehetne fegyvermódosításokkal - ezt még a forumán is többen kérdezték.
"Egy játékgépet azért vesz az ember, mert óriási a játékkínálata."
És ha ugyanaz lenne a játékkínálata (1-2 excluzívon kívül)? Gondolkoztál azon, hogy a játékok nem csak úgy teremnek a konzolra...?
"PC azért haldoklik a játékok terén, mert a nagy része silány, és nem elég sokszínû. A 360 oda-vissza veri."
Mert a PC már alkalmas játékra, csak szar játékok teremhetnek rá, jó már nem, 360-re bezzeg húúú... Mintha nem a fejlesztõkön múlna, hogy mennyire játszható egy játék PC-n, és milyen minõségü. Hidd el, PC-n is ugyan úgy lehet, sõt VANNAK igényes jó játékok.
"A 360-ra kiadott játékok milliós nagyságrendben fogynak, míg PC-re a WoW-ot kivéve, alig megy el valami. Nem véletlen, hogy az eddig csak PC-re fejlesztõ stúdiók már többet fejlesztenek konzolra."
Fogynak azok PC-re is, ha igényesen vannak megcsinálva (persze ha kihagyják azt, amik miatt PC-n érdemesebb... had ne soroljam fel megint).
"Igen, és gondolom, hogy 3 évig, mindig a legújabb játékokkal játszol, legjobb minõségben."
Mert PC-n mindent legjobb minõségben kell játszani, másképp nem lehet élvezni (tökmind1 hogy már mediumon is jobb mint konzolon 1-2). Te komolyan annyira... nem folytatom.