Defiler még esélyes, de elég sokféle magyarázata van. Plusz ez Abaddon nagy újítása volt még a 13th Black Crusade-hez. A TS meg nem éppen az a csapat aki ráveti magát a legújabb cuccokra és minden teketória nélkül alkalmazza.
Obliterator, ahogy írtad is, ha nagyon akarom bele tudom magyarázni eset. De ekkor már a magad felállította korlátokat is erõszakolgatod. Possessed marine szerintem egyszerûen nemleges. Vagy TS csóka vagy (szellem a páncélban így nincs mit mutáljon és megszálljon egy démon) vagy csak TS marine wannabe. Utóbbi helyzetet egy doom bolt-al szokta orvosolni egy arra kódorgó TS sorci. :D
Havoc csapatra a terminátorok miatt nincs szükség. A nagy konzervek jobban védettek, a vezetõjük egy sorci, aki kisebbfajta atomcsapással felérõ spell-eket hajigál, mindegyikük teleportál, továbbá vannak nehézfegyvereik amikkel ráadásul mobilak, nem úgy mint egy beásott havoc squad. Így a havok csapatra nincs igazából szükségük.
Közelharcot szerintem inkább elkerülik, de ha olyan pofozkodásra készülnek ahol számítani kell az elkerülhetetlen bunyóra és kell a hús a darálóba, simán összetrombitálnak pár tucat mr T-t követõ egyszerûbb baltás gyilkost (no nem berzát mert azok a nagy gabonapehely, Khorne Flakes, követõi és azokkal a változás ura nem nagyon van jóban). Vagy ugye megoldják démonokkal, daemon prince segédlettel, netán greater daemon támogatással házon belül (a CSM kódexes démonok úgyis ebben igazán jók). :)
500 pontos csatát épeszû ember nem vív. A szabályok és a balance 1500+ pontra lett kitalálva. Minden ami alatta van csak rontja a szórakozást, fõleg ha nem hoznak a játékosok kötelezõ érvényû korlátozásokat. 1000 pont még éppen kezelhetõ, de például egy ork vagy nida egyszerûen széttép puszta tömegével, sõt még egy sima SM rendház bármely csapata is komolyabb létszámot tud felvonultatni amit nem tudsz ellensúlyozni. Hidd el, nem viccbõl 1500 pont a javasolt (akár proxy-zva is ha kell), de TS sereg esetében inkább a 2000+ ahol már jól tudsz mûködni.
Anno volt még egy csatamódozat kimondottan kis pontszámú harcokra, egészen pontosan 400 pontra, kitalálva. Ennek a lényege annyi volt, hogy HQ-t nem kellett hozni (ha hoztál is csak max 1 lehetett), jármûvek korlátozva voltak (max össz páncélérték, oldalsó+elülsõ+hátsó páncél értéke összeadva) 33-at nem léphette túl, nem lehetett 2+-os mentõjû figurát hozni ahogy 2 sebpontnál többel rendelkezõt sem.
1 Troop volt a kötelezõ (erre még biztosan emlékszem meg mintha a FAst és Heavy is korlátozva lett volna mennyiségileg talán 2-2 egységben de ez már nem biztos) aztán a fenti pár korlátozásokat figyelembe véve már azt tettél be amit akartál (igen meglepõ és nagyon hatékony kis listákat lehetett gyártani és olcsón játszani). Ez volt a 40K in 40 min. Idehaza a Free Fire Zone versenysorozat erre épült és sok kellemes meccset eredményezett. Az már más kérdés, hogy a 40 perces limit szinte sosem teljesült mert vagy fele annyi idõ alatt eldõlt az egész bunyó sorsa, vagy 1 óra kellett hozzá. Ja és ehhez az asztalméret is kisebb volt, tehát nem a 72"x48"-es asztalon, hanem 48"x48"-es asztalon ment a hirig és feladat teljesítés.