Lehet jó a Relic, de akkor már inkább a 40K RPG-k valamelyikébe ruháznék be, mert az jobban hozza a hangulatot mint egy extrém korlátozott társasjáték (több a leírás a könyvekben, több a háttéranyag és mesélnivaló).
Bevezetõnek ettõl még príma lehet, de általában nagyon gyorsan a polcon porosodó egyéb dolgok mellé szoktak kerülni az ilyen játékok. Ami elõnye, hogy gyors, egyben van, nulla munkabefektetést igényel, de a szabályokat ott is meg kell tanulni (a stratégiai játékban lévõ millió szabály meg játék közben rögzül, tulajdonképpen a lényeg elférne pár oldalon is, csak minden szájbarágósan ki van fejtve ezért 60 oldalas a szabálykönyv érdemi része - a maradék közel 300 meg promóciós anyag és háttér).
Tekintve, hogy mennyire specializálódnak az emberek a 40K univerzumában egy adott irányba (ha már technológiailag sötétségben vannak tartva és az információt féltve õrzik az adott ismerettel rendelkezõ egyének), a hajózó legénység nem épp jó alapanyag (a túlkorosságot leszámítva sem, lévén ott nem tinik teljesítenek szolgálatot).
Ugyanez lesz igaz a katonákra is akik az általuk felügyelt légiókban szolgálnak (és akiket csesznek átadni az Imperial Guard regimentekbe kellõ számban, holott kéne). A titán légiós irányítók megint csak kiesnek mint potenciális jelöltek, a speciális tudásuk és ritkaságuk okán. Szóval hiába a sok hajó a gigászi legénységgel, azok nem játszanak.
Elméletileg akik príma alapanyag lehetnének, azok a gyermekkoruk óta az eccleshia által felügyelt, hadiárváknak fenntartott iskolák növendékei, akikbõl kiskoruktól kezdve nevelik ki a komisszárokat és a storm trooper elit katonákat (ez utóbbiak kiképzése legalább olyan komoly mint a SM kiképzés, csak õk nincsenek genetikailag módosítva).
Ha meg olvastad az ûrgárdistát akkor abban is leírták milyen teszteknek vetik alá a lehetséges ifjonc jelölteket (ebben esélyesen benne van a genetikai tesztelés is, hogy befogadja majd vagy sem a lehetséges implantokat az illetõ, ott vannak a pszichológiai tesztek és még kismillió más is), akik közül még így is lehetnek/lesznek elhullók mire befejezõdik a beültetés és kiképzés. Szóval aki elért egy bizonyos életkort az már lehetségesen kiesett a szórásból. Aztán ott van még a problémamegoldó, együttmûködési és egyéb készségek sokasága amin elhasalhat bárki. Túl sok a változó és emiatt nagyon kicsike lesz a potenciális jelöltek száma (van persze ellenpélda is a Dark Horse képregényekben, például a Black Templar csóka aki már klánharcos felnõtt azt akkor toborozzák be, de ez talán a kivétel, meg aztán a BT vagy épp a Space Wolves esetében egészen máshogy mûködik az egész toborzás és kiképzési hacacáré mint a kódex követõ rendeknél).
A Blood Ravens-nek voltak világai? Felügyelt szektorokra (amik egy részét szépen be is bukta) ezt tudom, de konkrétan csak általa irányított bolygóból nem lehetett neki sok (persze ha a toborzó világokat ahol megfordulnak pár évtizedenként ide soroljuk akkor belefér).