Nem csak a csõd miatt kaszálták, de alapból nem kapott a folytatás lehetõsége akkora kiemelt figyelmet a THQ-nál, mint azt eredetileg szerették volna. A játék ugyanis nem volt kiemelkedõ siker, pedig nem csak a fejlesztésre, de a marketingre is szép összeget áldoztak. Ehhez képest látványos sikert nem ért el, sem eladási, sem kritikai téren.
Hatalmas lehetõségek voltak a játékban, de sem egyjátékos, sem többjátékos módban nem hozta az elvárásokat. Egy anno domini Space Hulk 2 játékba jobban bele tudtam élni magam. Sem történet, sem zene, sem grafika terén nem alkotott maradandót, játékmenet szempontjából pedig másolta a kismillió árkád hack&slash nézd a hátam konzol játékot.
Amúgy számomra az egyik komoly hiba a játékba, hogy nagyon durva volt a linearitása. Oké, ebben a stílusban normális, de szerintem ennél szabadabb kezet is adhattak volna a játékosnak...