Packet loss 0 (tcp/ip socketnél nem lehet), stabilitással nincs gond, hibakezelés meg mint a javaé, tehát jó. De maga a flash sebessége még messze nincs ott ahol a C++-é, sõt még ott se mint a javaé, mivel pl futás idõben még elérhetõek a változók nevei, szóval kicsit még ma is interpreter a lelkem. Igaz, verzióról verzióra rengeteget gyorsul.
Latency annyi, mint kliens-szerver kapcsolatoknál szokott lenni. Nyilván a szerver sebességétõl is függ, de mindenképpen több mint egy direkt kapcsolatnál, és ami igazán gáz, az egyes feleknél eltérõ.
Itt lép be a képbe a 15-16 msec pontosságú timer - latency korrekcióhoz azért ennél pontosabb kéne szerintem. És ami a nagy különbség c++ és flash között, hogy ami flashben nincs, azt nem is mindig tudod megírni, így pl pontosabb timert se.
Szóval látszólag minden megoldható, de jó sok problémát kéne kezelni, ami más nyelven eleve nem is jelentkezne, ezért szerintem nem optimális eszköz. Próbálkozni persze ettõl még lehet, meg akár sikerülhet is.