Momus szerint a digitális kultúra terjedése a zenei fogyasztókat kisebb célcsoportokra tördelte.
Még annyit tennék, hozzá, hogy a mostani fogyasztók a vareznek köszönhetõen sokkal nagyobb teret tudnak átlátni, mint régen, ezért megoszlik a figyelmük az elõadók közt és ezzel együtt a különbözõ csoportok közötti átjárhatóság is növekszik. (nem igazán értek egyet a cikk végével)
Az a poén, hogy ez így nagyon jó. Ez maximum a kiadóknak és az olyan embereknek lehet probléma, akik nagy sztárrá akarnak válni, arról álmodoznak. Szegények. Így jártak, de nekünk nincs miért aggódnunk, mert remélhetõleg a zene így jobban központba kerül.
Kevesebb sztár, több zene.
Persze még mindig a régi jól bevált (rossz) berendezkedés uralja a zenei piacot, szóval az érzékelhetõ változáshoz hosszú idõre lesz szükség, de mûködhet a dolog és már láthatóak az elõjelei is..