Konklúzió: egész jópofa. Az alap BT felosztás (fej, középsõ/bal/jobb test, jobb kar, bal kar illetve jobb láb és bal láb) maradt.
Gyors és rövid elemzés:
Hard points:
Az adott Mech verziójától függõen adott "hard pointok" vannak. Például egy Mech-en van 2 Medium Laser és egy AC/2 a jobb testen. Ez 2 energiafegyver és 1 ballisztikus fegyver hardpointot jelent. A hardpoint meghatározza, mit tehetsz fel, és mit nem, ezen felül még a tömeg és a critical slotok száma határozza meg. A menüben csak az adott helyre felszereltõ (pl. energia) fegyverek jelennek meg a listában, amelyeket elõtte viszont meg kell vásárolni a piacon, és a raktárba (inventory) kerülnek.
Alant van egy példa, egy Large Laser helyére lehet Medium Laser-t vagy Small Laser-t pakolni, PPC-t viszont nem - mert sem a tömeg (ugye két tonnával nehezebb, mint az LL), sem a modul hely (3 helyet igényel, pedig csak 2 van) nem elegendõ neki.
Páncélelosztás:
Ez marad a jó öreg Mechwarrior stílusban. Adva van az adott tömeghez egy max. páncélzatpont mennyiség, amit bizonyos rögzített keretek között el lehet osztani.
Modulok:
Ezek azok a dolgok, amik a pilot perk-ekbõl jönnek. Minden Mech verziónak van egy adott mennyiségû modul helye. Amikor a modul elérhetõ (unlockolva lett), akkor onnantól megvásárolható C-Bill-ért, és felszerelhetõ a Mech-re.
Festés és logók
Adva lesz X mennyiségû festési minta, és három rész-szín. Ezekbõl lehet az alapvetõ színeket összeállítani. A Mech elõre meghatározott pontjaira lehet logókat felhelyezni. Végül pedig vannak elõre zárolt, speciális festések, amik külön kiválaszthatóak.