Btw ha a nem energia fegyverek kevesebb hõt termelnek akkor nem lenne célszerûbb olyan mecheket kialakítani amik csak ilyennel vannak felszerelve? Megspórolható lenne egy csomó hûtés a páncél vagy extra lõszer javára.
Két komoly probléma van itt.
Elõször is ezt már alapból belevették a balance-ba, még a táblás játéknál. A ballisztikai fegyverek annyival nehezebbek, hogy egyszerûen nem tudsz olyan jó fittet csinálni, ahol ezt a hõ dolgot ki tudod használni. Egy Assault Mech-nél se nagyon.
Alant a PPC vs. AC/10 nem véletlen. Nézd meg, 7 tonna a PPC, csinál 10 heat-et. Az AC/10 12 tonna, plusz egy tonna lõszert vegyünk.
7 tonna + 6 heat sink = 13 tonna. (vagyis az AC/10-el együtt vagyunk)
A 6 heat sink-nek hála máris a PPC által generált 10 heat-bõl csak 4 maradt. Vagyis csupán egyetlen eggyel több, mint az AC/10 esetében (aminek ugye 3 heat generálása van). És a PPC-nél nincs lõszerlimit...
Megéri az AC/10 így is? Hát bizony nem sokkal jobb...
Nem véletlen, hogy amikor megjelent 3050-ben a klános Double Heat Sink, akkor hirtelen szükség volt az Ultra AC-kra, LB/X-ekre és persze a Gauss Rifle-re, hogy valahogy versenyképesek maradjanak a ballisztikai fegyvere.