Az MW3 grafikája jobb volt nála (az MW3-ban ha egy végtagot lelõttél, akkor kábelek sisteregtek a sérült résznél pl.), a Single Player küldetések és történet gyenge és beleélhetettlen volt. Új Mech-eket "gyártottak" a desingerek az amúgy az adott idõszakban már megvélõ 200+ Mech mellé, például az egyik legnépszerûbb Mad Cat (klán néven Timberwolf) kapott egy nagy tesót, Mad Cat MkII néven, ami külsõre alig tér el, de már 90 tonnás RohamMech lett. A másik kultikus Mech-et, a Vulture-t (klán neve Mad Dog) egyszerûen áttervezték csak úgy. A játék világához tartozó kidolgozott fegyver-felszerelési rendszert kidobták az ablakon, és egyszerûen egy "slot" rendszert vezettek be, ahol X fegyver Y slotot foglal, és hogy szebb legyen meg van határozva, hogy milyen típusú fegyvert lehet az adott slotba pakolni.
Megj.: A "slot" rendszer egyébként szerintem a már korábban említett model-fegyver problémára akart talán megoldás lenni, és hogy a Mech-ek között ne csak a tonnaszám legyen eltérés.