Szimulátor az, amelynél az adott játékban / világban felvázoltak szerint figyelned kell az adott eszköz bizonyos tulajdonságaira, és ezekre ráhatásod is van. Nem szimulátor az, ahol ilyesmikkel nem kell törõdnöd, csak menni és lõni. Szimulátor az X-Wing és a Tie Fighter is, pedig semmi köze a Newtoni és Kepleri fizikához.
A Mech 4 inkább a jövõ héten várható, ha jól olvasom ki, a MekTek-es srácok nem voltak annyira rákészülve a dologra.
Kifli: Értékelem a munkádat, a minimális alapanyagból nem is olyan rossz, de azért ilyen brutális méretekben... :D
Ha lehet egy ötletem, akkor inkább ne a videó harc részét rakd be a középsõ monitorra, hanem villódza lehetne a monitorra a fõbb ismert dolgokat kiírni. Mechwarrior játék, fejleszti a Piranha Games, 3015 a dátum, stb.
Ry0K3N: A Q&A alapján azért inkább Mechwarrior játékot akarnak, és nem egy új MechAssaultot (a jogok arra is kiterjednek).
Sajnos eddig túl kevés az információ, abból kell gazdálni, ami van. :)