Az MW4-et kvázi csak a multi "adta el", azon kívül más pozitívuma nem nagyon volt sajnos, az elõdei hangulatban (MW2 sorozat) vagy grafikában (MW3) felette álltak.
A Skillrendszer megvalósítása nem olyan nagy ördöngõsség, a fegyverek pontosabbak lesznek (a videón is lehet látni, hogy nem feltétlen oda csapódnak be a lövések, ahova a célkereszt mutat), az, hogy egyszerre hány fegyvert tudunk elsütni (az alpha strike-ot leszámítva), a mech sebessége nagyobb, a hõfejlesztése kisebb lehet, illetve egy Shutdown után gyorsabban térhet magához. Én inkább arra lennék kiváncsi, hogy a balancot hogy oldják meg. Sarkallatos pont például az energiafegyvere vs. lõszert használó fegyverek közötti balance megtalálása, illetve az, hogy ne megint egy-egy "ideáis" skill/mech/fegyver csoportosulás köré felépülve lehessen csak igazán sikeresnek lenni.
Egyébként a videón látható egy kis probléma: Jenner D és Atlas C az adott mech-ek típusa. De az A/B/C/D fegyver-összeállítás a klánokra volt jellemzõ, az IS ellenben típusjelzéseket használt, pl. ATL-3M, -3L, stb.