igen, tudom hogy a multi adta el, elvégre én is amiatt nyomtam csak :)
de azért remélem a mostani mw mögé is odateszik a multit (jobban mondva nem is, lehetne azért még többet ebbõl kihozni jóval...)
a skill rendszer meg elvileg nem ördöngösség, de mégis az, egyrészt nem lenne jó ha egy bf féle fegyver unlock/badge rendszerrel lerendeznék...
illetve amit mondasz az sem az igazi, mert pl a táblásban a piloting/gunnery skill nagyon nem errõl szól, és ez a "jobban hûl a mech a pilóta skilljétõl" azért nagyon nem lenne frankó, meg pl a célzás is amit mondasz a legjobban utált dolog fps-ekben..., ha már pontatlanság kell akkor az ironsight mozogjon intenzívebben (jelen esetben a célkereszt...), de ne lõjön 60fok-al balra a puska az ironsightól mert "béna a katona" (nyilván nem tökéletesen pontos point and click fegyver kell, de a fegyver standard szórásán megint csak nem változtat a pilota skillje...)
szóval ez a pontosabb/jobban hûl inkább unlockolható "alkatrészekkel" lehetne valamennyire megoldható, de ezzel megint könnyû átesni a ló túloldalára (pl a hûlést ugye pl double heatsink-el lehet btech-hez hüen megoldani, ami meg nagyon nem kompatibilis a timeline ezen pontjával...)
mech jelölésekkel kapcs meg alapból szvsz a stock mecheket kéne beletenni nyilvánvalóan, de azért a designolás lehetõségét nem szabadna ettõl még kihagyni, cserébe a stock mechek azok legyenek pontosan berakva :)