"Csak az erdõs pályán voltam, és bár elsõre jól néz ki, a pálya inkább zavaró játékelem, a fákat nem lehet kidönteni, így a 80 tonnás Demolisher is könnyedén beszorul a fák közé, Harrasser-el még rosszabb, sikerült gyakorlatilag felmásznom egy fára vele, és ott ragadtam, amíg le nem lõttek onnan..."
Tévedés:) Megfelelõ tempóval rongyolsz neki akkor biza kidõl az:) Közben lassít. (Ahogy a CBT-ben is woods hex)
A Színek ugyanezek már a Mechwarrior II óta. Ezen nem tudom mit vártál. AC sárga Large laser piros PPC kék. Ez már úgymond canon:) sõt a PPC-t kék villanásnak írták le a könyvekben is.
Hangok: Szintén Mechwarrior II-es és IV-es hangokat vettek át.
Az épület bugokról tudnak. a második hotfixben elvileg javításra kerülnek.
A Lag a netcode szintén optimalizálásra kerül hotfix2-ben jelenleg a probléma az, hogy a 32 fõre indított szerverek játszhatatlanul lagosak még ha nincs is annyi user rajta. 24 fõtõl már jó mókákat lehet rendezni:)
Ja és az Extremity pályát ki kell próbálnia mindenkinek:) alacsony G-ben mókás a JumpJet és az elementál ugrálás:)