Ez nem egy Nextgen játék. Ide nem kell 8 giga. Az elsõ videóban a 3. részben volt az a jelenet mikor harcoltam az Atlas-al. Ott mért nem akadt meg? Pedig ott aztán volt miden. Meg sem röccent. Pedig ment a fraps. Ugye az meg zabálja a gépet olyankor.
Más. World of Warcraft egy mocskosmód memória igényes játék. Gyakorlatilag abból fut a játék. Minden fullra húzva de tényleg minden. Kivéve ott is az árnyékok. És 80 fõs battlegroundon tartja a 15-20 FPS-t. És az úgy néz ki, hogy kb a 80 fõböl egymásnak esik középen 40-50 ember. Nah ott van effect. Még sem áll meg a kép meg a játék.
Starcraft 2. Szintén maxon fut. Semmi gondja nincsen.
Diablo 3. Dettó full. Az sem áll meg.
Persze itt most nem a stílus a lényeg, hanem az, hogy ezek gyakorlatilag jobban zabálják a memóriát mint a MWO.
Vagy EVE online. Nem tudom ki ismeri, de 2 játékot tudtam futtatni egy idõben full beállítással. Az árnyék ott is low volt. Összesen 4 klienst bírt el a gépem. Meg nem mondom mit, de 2 opciót vettem le közepes beállításra. És a 4 kliens így futott 50-80 FPS-el. Ismétlem, hogy 4 játék futott. És mind a 4 kari bent állt az aszteroida mezõn. Az terheli a gépet. :)
Ott néztem a memória használatot. Hát nem sok szabad memo volt. :D pár száz mega. Még sem állt meg a gép. Meg fagyott. Soha nem csinált ilyet mint itt MWO-ban.
Sõt. Volt olyan, hogy 1 kari a belt közepén. a másik 3 meg ugrált a rendszerek között. Szóval ott keményen terhelve volt a memória.
Szóval ez a memória elég. Itt valami szerintem el van írva vagy kódolva. Vicces lenne, ha mondjuk csúcs VGA. Csúcs Intel 4magos proci. Meg 4 GB-ram. És erre low-on kellene játszanom egy ilyen játékot. :D Azt azért ne már.
Itt a kép , hogy mennyire eszi a memóriát. Amikor fölmegy akkor kezdõdik a meccs. Mikor leesik akkor meg vagyok a menüben már. Amúgy mit is megállt a kép 2x is. Viszont amint látjátok a memória semmit nem csinált. Stabilan tartja az egész szintet. Soha nem ingadozik.