Pardon, de ha már valamit nekiállsz kritizálni, akkor vagy ismerd azt, amirõl szó van minimális szinten, vagy ha nem ismered, akkor tedd hozzá ezt a tényt. Ugyanis láthatóan fogalmad sincs a sem világ, sem a játék hátterérõl, csak fikázol.
Kis alapozó, hogy lásd miért is hülyeség, amit leírtál:
1984-ben kijön a Battletech, ez egy kockákkal és modelleket hexagonális táblán mozgató táblás játék volt. Ez a játék volt az, amelyik valóban lopkodta a Mech-eket az akkori kor JapAnime-ibõl. A Battletech világát a FASA alkotta meg, és ehhez kértek fel írókat, hogy novellákat írjanak hozzá.
Amire te gondolsz, az 1990-ben jött el, a Battletech Centerekkel, ezekben voltak hálózatba kötött játéktermi gépek. A játék azonban már a 3050-es idõszakban játszódik, klános Omnimech-ekkel, amelyek amúgy már tisztán saját kútfõbõl származnak.
Ajánlom a következõk átvizslatását, ha jobban érdekel a téma, és ostobaságok összehordása helyett tényszerû akarsz valamit leírni a világgal és a játékkal kapcsolatban, akkor olvasd át legalább a Battletech Wiki oldalát. Ha az angol nyelv esetleg akadály, akkor a battletech.lap.hu még mindig kitûnõ indulási alap.
Egyébként veled ellentétben én éppenséggel remélem, hogy a többi játékfejlesztõ is nekiáll ilyen szinten ügyelni arra a világra, amelyben az õ játéka játszódik. Ugyanis az általad leírtakkal szemben ez egy brutális mélységekben kidolgozott világ (úgy 3055-ig, utána már kavarodnak a dolgok, szerintem), és igen szórakoztatónak igérkezik maga a játék is!