MWO vs. MW:LL. Mindkettővel játszottam, egyik sem tökéletes. Az MW:LL ott szúrta el, hogy megpróbálta összfegyvernemivé tenni a játékot. Ehhez sokkal több játékos kellene a pályákra, és alapjaiban meg kellett volna oldani a balance problémát. Ezt nem sikerült soha kezelniük. Aki nem játszott vele, az fogja az MWO-t, és gondolja el, hogy a szétesés határán álló ellenfél Mech-ből kiugrik a Mechwarrior, aki valamiért jumpjet-es power armor-t visel, és nekiáll Small Laser szintű fegyverrel reszelni téged. Ha AC/20-ad, Gauss Gun-od, PPC-d, esetleg LRM/SRM/SSRM-ed van főleg, akkor innentől kezdve sütheted is, akár alapból ki is ugorhatsz te is a Mech-edből. Elviekben ilyenkor lenne értelme a Machine Gun-nak például. De nem nagyon volt, mert az apró emberi méretű célpontot nagyon nehéz eltalálni, ha az illető ráérzett a jump jet használatára.
A szárazföldi járművek nem voltak rosszak, a kisebb célfelületet azzal ellensúlyozták, hogy a pályák többségén nem találtál sík felületet, így a Mech-ek sokkal jobban ki tudták használni a terepadottságokat.
Az alapötlet nagyon jó volt, tele volt iszonyú jól megkomponált dolgokkal (csapatmunka) de egy MOD szintű játéknál nincs erőforrás ennyifelé széttöredeztetni az erőforrásokat. Ki kellett volna hagyni a gyalogos dolgot (még akkor is, ha iszonyú poén volt, amikor elfoglalták egy ellenséges Mech-et), plusz a repülőgépeket, és többet törődni a balance-al, valamint a bugvadászattal.
Ehhez jön még a játékosállomány, amely gyenge lábakon állt. Kevés jó szerver, és mivel nagyon rétegjáték, plusz nem is Stand-Alone, így csak az elvakult fanatikusok nyomták vele. Ha frissen belekerült valaki ebbe, akkor darálógép, mert amíg valaki megtanulja az irányítást, vásárlást, mikromanagementet, addig az életkedve is elmegy, ugyanis aladdig semmi (szó szerint) sikerélménye nem lesz.
Ezzel együtt nagyon sajnálom, hogy bezár az MW:LL, mert a maga módján nagyon jó cucc volt...
@Masakari: nagyon jó volt az MW:LL-ben a pályák mérete, de az már kevésbé volt jó, amikor 1 perc, amíg megveszed a járművedet, és beszálsz, jó esetben 3-4 perc kutyagulás után érsz el a frontvonalba (rossz esetben / pályán már a hangárban kilőnek, ugyanis a BaseRape nagyon ment), ahol az esetek 75%-ban így néz ki: Gaus-al valaki 1km-ről lefejez / Kapsz 3-4 volley LRM-et / rádront valami light Mech, NARC-ot szúr rád, és elszelel, a továbbiak az előző szerint, de immár az összes LRM rád jön / jön egy profibb játékos, aki úgy táncol körbe, hogy közben 10 másodperc alatt mosogatórongyot csinál a páncélzatodból / összetalálkozol egy gyalogossal, aki 5 perc alatt csinálja ugyanezt meg.
Játékélményben ugyanúgy nincs meg az a fajta élmény, amit (szvsz) a játékosbázis keres(ett).