Kicsit elgyengültem, és felraktam megint az MWO-t. Ha már van UrbanMech és Mad Dog / Vulture, hát megvettem ezeket.
Először is: Bakker, ezek tényleg mindenféle korlátozás nélkül beengedték a játékba a Clan tech-et?!? Ezek normálisak? Úgy kapom 700 méterről a Clan Gauss lövéseket és az Artemis IV.-es LRM rajokat, hogy öröm nézni. Egy IS mech-el nevetségesen gyengének érzem magam a játékban. Ja, a legszebb epizód az volt, amikor egy Dire Wolf kb. 15 másodperc alatt szecskára vágta a régi szép emlékű 7x Mlas-os Awesome-omat.
Mikor megvettem a Mad Dog-ot, a 'standard' kis fegyverzetemmel (2x LRM-20 / 4 tonna lőszer és 4x CER Mlas, plusz AMS) rögtön 3 kill, 5 kill assistot csináltam. Egy Wolfhound-ot egymagam úgy szedtem szét, hogy szegény köpni-nyelni nem tudott. Ennek így mi értelme?
A játék amúgy tele van ECM-es Mech-ekkel, ami talán segít kicsit a sniper / LRM problémán, de nem éreztem azt, hogy aztán itt most megfordultak az esélyek.
De azért meg kell adjam az ördögnek ami az ördögé. A training része szépen kidolgozott és kellően alapos, a Mechlab / Skillek / Loadout menük végre korrekten meg vannak csinálva, sőt, immár a fegyverek részletes tulajdonságait kellően látványosan láthatjuk is. Jó poén a pályaválasztás és feladatválasztás a várakozó képernyőn. Ahogy az is szépen ki van egyensúlyozva, hogy kb. el van osztva a három Lance Könnyű/közepes, közepes/nehéz és nehéz/roham mech-ekre, végre nincs olyan, hogy az egyik oldalon 7 közepes Mech meg pár könnyű és egy roham, a másik oldalon meg 5 rohammech és 3 nehéz. Szóval e téren is láthatóan fejlődött a játék.
Ezzel együtt sajnos nem érzem azt, hogy most rohannom kell vissza játszani. Szépen megcsináltam az AC/20-as Urbanmech-emet, aztán bele is rohantam egy szép csatába, ahol egy Timber Wolf / Mad Cat ráébredt arra, milyen nagyokat is haraphat belé az Urbi. A következőben viszont megízlelhettem, hogy nyílt pályán AMS nélkül rohangálni elől nem egészséges. Jó és poén dolgokkal rakták tele a játékot, de valahogy hiányzik a bugi az egészből...