A Faction playban nagyon bírnák neki örülni, ha a t. játékos társak fel bírnák fogni az Invasion és a Counter attack játékmód közötti eltérést. Tízből hatszor van valami fogalmatlan idióta mikrofonnal, aki a Couter attacknál is pusholtatja az Omegát, holott a CA lényegében egy skirmish, ahol a most kills a döntő. Ha 0:20 az állás, amikor szétlőjük az Omegát - amikoris jön az ámélkodás, hogy jéééé, nem lett vége a játéknak, jééé nem jönnek a dropshipek, jééé mindmegdöglünkmindjárt - abból már nem lesz most kills. Szemben ugye az Invasion móddal, aholis azonnal vége a meccsnek, ha megvan az Omega.
Ezt azért írom ide is le, mert hátha valakinek nem világos. Némileg nagyon flusztráló húsz percet várni egy FP party összeállására, hogy aztán egy idióta miatt az első négy percben reménytelenül el legyen veszítve.
Én is Ghost Bear vagyok, de ez az egyik lerosszabbul álló klán, talán csak a Jade Falconnak súlyosabb a helyzete. Aztán ez meg is látszik, sajnos tízből hatszor-hétszer nem eltaktikázott meccsnél is lassan, de biztosan lenyomják, mint a bélyeget, mert aki pro játékos, az idővel kapcsol, szerződést tör, és átnyergel máshová.
Technikai okból LRM és S-SRM boatokkal játszom - a 6 x S-SRM 6, 4 x CERSLAS plusz Clan Active Probe Mad Dogom C S-SRM 6 Range és Cooldown, valamint Advanced target decay és 360 Degree target retention modullal az ellenséges ECM lightek legjobb barátja, de a 4 x C LRM 15, 5 x CERMLAS plusz Clan active probe és Targeting Computer IV Warhawkom is eléggé zúzós nyílt terepen - azt nem teljesen értem, miért van leszólva az FP-ben az LRM. Bár, aki leghangosabban leszólja, az hullik ki a meccs első harmadában 4-500 körüli dmg-vel, én meg a vége felé, rendszerint 1200 feletti, a top ötben lévő sebzéssel..