Egy mech 3 dologba purcanhat ki: vagy ellövik mindkét lábát, vagy kilövik a fejét, vagy szétlövik a közepéén a motort (core)
A headshothoz kevés damage is elég, a láb elég egyértelműen látszik, a coren van némi változó, pl ha XL engined van akkor már a side torso sebzés is sebzi a motort,
A sebzésrendszer is egyértelmű, ahova lősz onnan vonódik le először az armor, utána a structure. A sebzésben nincs random, ha optimalon belül vagy akkor annyit von le az eltalált testrészről amennyi rá van írva.
Sajnos a loggolás sokat nem segit (az lehetne részletesebb), de menet közben azért eléggé látható hogy mikor fog az ember (vagy épp az ellen) megpurcanni, nincsenek nagy meglepetések. Pl lightként egy Piranhaban két vagy 3 alfából szinte bárkit kivégzek hátulról, torzóra célozva. Nincs meglepetés, hátul sose rak senki armort, szóval nincs olyam nint a wotban hogy lepattanok vagy instakillelek ammorackkel.
Van 10 mikro lézer darabonként 2.4 sebzéssel, meg 4 heavy small 6.5ért, tehát egy szalvó 24+26=50 sebzés.
Egy assault torzó struktúrája valahol 80-100 közt van (skillezéstől függően), meg az armor amit a hátára raknak (többnyire 20nál kevesebb).
Az egyetlen számomra ismeretlen tényező a critical hit. Úgy tudom itt van valami %, max itt tudnák megbundázni a dolgot. De meg is kérdezem redditen :D
Meg persze a matchmakerben, hogy összeraknak egy oldalra szándékosan rosszakat (de ugye ez esetben ha szopórollerre tesznek akkor a rosszak közt vagy eleve).