Csak nagy vonalakban ami nekem érdekes volt/megértettem/megmaradt:
- a rakétafedelek mostmár instant nyilnak, nincs késleltetés mint régebben (nekem a Dervish az egyetlen ilyen rakétás mechem), szóval nem kell kinyítni előre a fedeleket. A 20% sebzéscsökkentést viszont csak akkor adja, ha van odaraka fegyver (ezért szoktak berakni valami könnyű rakétás cuccot oda)
- UAC-nál a beragadás után még jön automatikusan egy cooldown periódus is (a videóban látszik ez pontosan mennyi) mintha lőtt volna az ember.
- a különböző rakétáknak különböző a HPje, ezért az AMS pl kevésbé hatékony SRM ellen mint mondjuk MRM ellen. (konkrét értékek a videóban)
- a PPC-k nemcsak azt a testrészt sebzik amit eltalálnak, hanem tőle jobbra és balra lévőre is nyomnak 25%ot. Szóval ha egy PPC sebzésére a mechbay 10-et ir, az potenciálisan valójában 15 (ha a torzót vagy a bal-jobb torzót sebzed). Ha a kart sebzed akkor csak a mellette lévő side torzó sebződik, lefelé nem megy a splash.
- ha döglött testrészt lősz (pl fekete láb), akkor a sebzés 50%-a átmegy a hozzá kapcsolódó testrészhez (láb esetén a side torzóhoz)
- a kritikus sebzésekre nem vonatkozik a távolságból eredő büntetés (normál sebzésnél ugye a optimalnál messzebbre lő az ember arányosan csökken a sebzés)
- a géppuskák instant sebeznek (mnt mondjuk a lézer - hitscan fegyverek), a repülő lövedékek csak grafikai elem, tehát géppuskával nem kell a célpont elé lőni.
Volt szó még a ghost heatszámításról, a rakéták és LBXek szórásáról meg a kritikus sebzésekről is.
A videóban benne vannak a konkrét számok is, sajnos az XLS-t magát nem oszthatja meg a srác vmiért.