1.: Ez csak egy MOD (pontosabban Full Conversation Mod), kell hozzá a Crysis Wars, és a Crysis Wars MOD támogatása messze nem olyan szintû, mint mondjuk a Half-Life 2-é (Steam-é) vagy az Unreal Tournamenté. A MOD-ot annyira nem könnyû beüzemelni és (legalábbis bõ egy-másfél éve) sok volt vele a probléma még úgy bugok, mint "feature-k" terén. Az egyik kedvencem az, hogy induláskor állandóan szórakozhattam a vásárlással, beszállással, utóbbi meg sokszor egyáltalán nem ment könnyen.
2.: Én még a sima Crysis-es verzióval játszottam (játszottunk), de erõsen visszás volt az, hogy menetrend szerint belefutott a játék a baserape tipikus esetébe. Nem túl mókás dolog, vagyis fogalmazzunk úgy, hogy egy Gauss ágyú erejével veszi el az ember kedvét az egész játéktól.
3.: Alapbetõ balance problémák. A nyitott pályákon az LRM boat-ok és a NARC / TAG határozta meg a csatát. Ha az egyik oldal elhúzott valamiért, akkor a másik oldal sokszor nem tudta már visszaverni a támadást, és jött a baserape...
4.: Túl szerteágazó lett szerintem a játék, jó poén, hogy bele kerültek a jármûvek (harckocsik / repülõgépek), de a battle armor már idegesítõ inkább, fõleg az, amikor a már rommá lõtt 'Mech-bõl kipattant egyszer csak a nikkelbolha, és nekiállt körbepattogni...
5.: A MOD gépigénye nem éppen szerény, pláne egy-másik mapon (a barlangos pályán konkrétan egy Radeon 4870X2 is megfeküdt anno...).
Szigorúan a saját véleményem, de az MW:LL tipikusan az a MOD, amikor a kevesebb több lett volna. Nem kell ennyi lehetõség, a jármûvek még esetleg, de a battle armor már túlzás volt. Nem kellett volna talán ennyi 'tech sem, bár ez nem csak az MW:LL hibája, hanem a Battletech-é 3050 után. Inkább több játékmód (scenario-based küldetések), meg a bugirtás (beragadások megoldása), és a balance kezelése kellene, hogy legyen a fókuszban, mint újabb Mech-ek és jármûvek, meg pályák integrálása. Szerintem.
Egy ideje tervezem, hogy újra felrakom, legalább megnézni, ám mindig van egyszerûbb / kényelmesebb idõtöltésem.