Én Wars-al tolom, lehet, ez a baj, és sok ember meg megrekedt akkor 0.4.x-en, alap Crysis-al?
@[NST]Cifu
Na, én másfél évvel ezelõtt még pont nem toltam, idén márciusban álltam neki, lehet, hogy te már régebben abbahagytad, úgyhogy:
1. Nem nehezebb telepíteni, mint bármi mást, gyakorlatilag klikk-klikk, mindent megcsinál, auto-update-el, indítóikonokat hoz létre, van egy olyan input-konfiguráló alkalmazása alapból, amibõl komolyabb játekok tanulhatnának ezet-azt. Az engine MOD támogatása biztos nem HL2 szintû, de szerintem nem érzõdik.
2. LRM-ek kapcsán: amit most látok, az az, hogy az LRM-ek nem nagyon rúgnak labdába, még nyitott pályákon sem, ha megsokasodnak az LRM kemperek, az ellen elkezd elbújni a terep mögé, és/vagy visszalõnek LRM-ekkel. Az LRM-ek inkább csak idegesítõek, mintsem csatadöntõek. Meghatározó jelentõségû, stratégiai szintû, összehangolt NARC/TAG-elés nem nagyon van.
3. Baserape-hez eddig nem volt szerencsém ez alatt a fél év alatt (persze még mindig lehet, hogy "rossz" helyen vagyok). Balance-ról beszélni kicsit összetett dolog olyan játéknál, ami alapvetõen a nyerõ felet juttatja elõnyhöz pénz formájaban (tipikus CS-probléma... aki az elsõ kört nyerte, kövkörben AK/M4-el indult a vesztes, pisztolyos csapat ellen). Igazságos? Nem. Hogy lenne jobb? Nem tudom. Hogy lehet megakadályozni, hogy mindenki Assault-al induljon rögtön a játek elején, és legyen értelme a többi mech-nek és egységnek a játékban? Csak így.
Szvsz, nekem tetszik így, hogy végig kell járni a szamárlétrát. Hátránya, hogy a jobb csapat elõbb jutn ütõképesebb fegyverekhez. De õszintén, melyik játékban megoldott az, hogy a gyengébb csapatnak kiegyenlítik valahogy az esélyeit?
A csatát szinte mindig az Assault-ok döntik el a nap végén.
4. Lehet, hogy megintcsak saját vélemény, de nekem tetszik az összfegyvernem aspektus. BA-k szintén csak idegesítõek, nincs hatásuk nincs a végkimenetelre (meg kevesen is ugrálnak ki). Meg én általában kinetikus fegyverekkel megyek, úh. sokat nem tudnak ugrálni... :)
5. Gépigénye van, ezt aláírom, de nálam 4850-en jól fut jó grafikával, és egy 4850 ma már szerintem nem nagy szám. De lenne mit optimalizálni, nem vitatom, mert a HV-igény végsõsoron nem tükrözi a kapott látványt.
Buggal is alig találkoztam eddig.
Szerintem adj neki még egy esélyt.
Ja, és ha valaki mást tapasztal a Wars-os környezetben, vagy akár az alap Crysis-os környezetben, jelen pillanatban, kérem ossza meg!