@XBlades: Sajna a fejlesztõket is már rég "lelombozta" a kevés játékos, ami nem is csoda túl sok új jó játékot adnak ki mostanság.
Lehet kevés játékosra is építeni, csak akkor úgy kell megszabni a fejlesztési terveket, és olyan elvárásokkal kell belevágni az egészbe. Én továbbra is azt mondom, hogy lenne potenciál az MWLL-ben, csak a meglévõ dolgok egy részét a kukába kellene dobni (PA-k, VTOL-ok, AeroSpace jármûvek), egyszerûsíteni a vásárlást, és kicsit ráfeküdni a textúrázásra, meg az effektekre.
Vannak még most is élõ X3, sõt Freespace 2 illetve Homeworld 2 MOD-ok (utóbbiak bõ 10 éves játékok!). Nem sokan játszanak velük, de annyian, mint az MWLL-el, igen...
@Ry0K3N: Hát sajnos ez a baj a modokkal nem jut elég figyelem rájuk ha nem karolja fel õket valaki aki pénzeli.
Ez nem feltétlen pénz kérdése. Azért az MWLL az elsõ idõkben összeszedett annyi játékost, hogy 3-4 szerver tele volt. Ez már elég arra, hogy érdemes legyen foglalkozni vele. Nem tudom mennyire nézted a hiv. fórumját (bevallom én csak akkor nézegettem, amikor még játszottam vele), de tele volt jobbnál jobb ötletekkel, és visszamenõleg is lehetett ilyeneket találni. A készítõk megálmodtak egy játékmenetet, de (szerintem) túl nagyot akartak harapni. Erre páran rámutattak, mégsem voltak hajlandóak megvágni az igénylistát. Akkor kellett volna komolyabban venni.
Vagy ott van a MekTek féle AT-1. Gyakorlatilag egy mai (najó, kb. három éves) köntösbe bújt Mechwarrior 2. Az például nagyon jó ötlet volt, nem volt túlbonyolítva, mégis elbukott, mert nyomni kellett volna, de nem volt energiájuk rá. Most pedig már a kutyát nem érdekli.
A régi MOD gyártók egyre inkább átmentek az Indiejátékgyártás irányába. Be kell látni, hogy a MOD-ok készítése nem úgy megy ma, mint ment 10 éve. 10 éve lecseréltél egy játékban pár skin-t, csináltál két új pályát és fegyvert, aztán felvágtad a netre, pár tucat embert biztos elvarázsoltál vele. De akkoriban egy ilyen MOD-ot egy-két ember képes volt összehozni pár hét, vagy két hónap alatt.
Ma ott tartunk, egy-egy 3D modell elkészítése egy-két hét, alsó hangon. Egy normális MOD már nem életképes 1-2 emberre épülve, egy kisebb csapat kell, és akkor is pár hónapos munka legalább. Ezt már nagyon nagy áldozat szabadidõben megvalósítani, mert a kezdeti lelkesedés általában 1-2 hónapig tart csak. Ha egy kiadatlan MOD fejlesztõcsapata fél év után nem hullik szét, akkor ott valami nagyon jól van megszervezve...
@Ximix: Kis ötletek is dobnának benne sokat pl a mech gugolva várna, hogy könnyebb legyen a beszállás.
Ezt már másfél éve olvastam a hiv. fórumában. Azóta sem valósult meg...
Nekem a személyre szabhatóság is hiányzik
Én meglennék nélküle. Nem azt mondom, hogy nem lenne jó. De igencsak sok, fontosabb tennivaló lenne itt, ez csak utána jöhetne.