Nem vitatom el, hogy kissé felületesen nézem / néztem az MWLL-t, köszönhetõen annak, hogy hajdan vagy fél évig játszottam vele. Adtam neki egy második esélyt, lehet, hogy többet vártam tõle, indokolatlanul, illetve olyasmit, ami másoknak nem annyira fontos.
Viszont bevallom, hogy semmi affinitásom nincs arra, hogy alaposabban ráfeküdjek az MWLL témára. Ez leginkább annak köszönhetõ, hogy jópár olyan dolog megmaradt benne, ami anno nagyon keresû szájízt hagyott (BA-k, grafika, vásárlás/deploying), és amik nem változtak.
Abban igazat adok, hogy pár dologban (grouping, játékmódok) a tudásom avétos, és ezekhez talán nem kellett volna hozzászólnom. Viszont ettõl az általános véleményem nem változott, és nem jött meg a kedvem, hogy mégis visszarakjam.
Az ArmA-s hasonlat egy kicsit sántít, valóban fogalmaztam az OFP-s/ArmA-s kritikákra párszor élesen, de (legalábbis ha emlékeim nem csalnak) mindig azt emeltem ki, hogy az OFP/ArmA egy szimulátor, egy valamennyire reálisabb megközelítésû FPS. Aki Battlefield vagy Unreal Tournament játékmenetet vár tõle, az alapjaiban hibázik. Viszont azt sose tagadtam, hogy a OFP/ArmA sok hibával rendelkezik. Nekem is azért nincs fent már bõ két éve az ArmA 2., mert meguntam, hogy egy erõsen bugos, optimalizálatlan, rosszal menedzselt játék. Továbbra is azt mondom, hogy a piacon a maga kategóriájában nincs párja, ettõl függetlenül. Sajnos.
Az MWLL-el is így vagyok. Sok téren nagyon örülnék egy jó Mechwarrior játéknak, de ha ilyen ingerenciám támad, akkor én most inkább felrakom a Mechwarrior 3-at vagy 4-et. Remélem, hogy az MWO nem fog cserben hagyni.