Félreértesz. Én a grafikát azért szóltam le, mert azért csak egy fránya CryEngine motor megy alatta, ami azért elég ütõs dolog, ehhez képest pedig azért nem annyira hú, de gyönyörû. Az MW4 nyilván sokkal kevésbé szép, viszont élnék a gyanúval, hogy már egy ütõsebb mobilon is elfutna (gépigény kérdése).
A textúrák esetén én a festés hiányolom. A Battletech-ben eléggé ki volt dolgozva, hogy milyen festést használnak a különbözõ házak különbözõ egységei, illetve a klánok is (lásd korábban Ry0K3N által linket fanart topicot, ahol a hivatalos képeken látható Mech-eket színezik át különbözõ egységek által használtakra. Az egyszínû szürke minden jármûnél és Mech-nél nekem egy kicsit túl egyszerû - én erre írtam azt, hogy már a MechWarrior 2-ben is láttunk logókat a Mech-eken, meg álcamintát.
Az MW4 esetében a sokkal, de sokkal egyszerûbb játékba kerülés volt a szimpatikus. Elõre összeállíthattad a saját Mech-eked a MechLab-ban, majd a csatában válogathattál közöttük. Nem kellett vásárlási menüvel veszõdni, nem kellett odarohanni a Mech-edhez, és persze nem volt olyan, hogy BA-k ugrabugráltak körbe, amelyek egy Medium Laser lövést is túlélhetnek.
A most következõért pedig keresztre feszítenek majd... de az egyszerû játékmenetnek köszönhetõen nagyon jó kis közösség indult be, konkrétan hajdan egész szervernyi magyar játékos összejött. Szó se róla, mi sajnos hamar el is hagytuk is a közösséget, mert egy idõ után már a Mech-rõl megmondtad, hogy ki ül benne, és az LRM-, Gauss illetve AC/20-boatok uralták a játékot (mi anno úgy játszottunk a klánunkban, hogy volt 3-4 dupla UAC/20-al felszerelt Hellbringer rohamcsapat, én meg egy 5x LRM-20-as Vulture-al támogattam õket hátulról, illetve vadásztam az õket támadó LRM- és Gauss-boatokra. De úgy 2003-2004-ig elég aktív volt a mag, ha jól rémlik.