Az MW4 esetében a sokkal, de sokkal egyszerûbb játékba kerülés volt a szimpatikus. Elõre összeállíthattad a saját Mech-eked a MechLab-ban, majd a csatában válogathattál közöttük. Nem kellett vásárlási menüvel veszõdni, nem kellett odarohanni a Mech-edhez.
Hát, igen, ez meg már ízlés kérdése... és ezekszerint neked így nem tetszik. Nekem pont így tetszik jobban, nagyobb a beleélés faktor így, hogy van ez az egész "rítus". Kiválasztom, milyen egységet szeretnék, aztán lesétálok, és ott látom magam elõtt azt az acélkolosszust, amibe be fogok szállni.
LRM-, Gauss illetve AC/20-boatok uralták a játékot (mi anno úgy játszottunk a klánunkban, hogy volt 3-4 dupla UAC/20-al felszerelt Hellbringer rohamcsapat, én meg egy 5x LRM-20-as Vulture-al támogattam õket hátulról, illetve vadásztam az õket támadó LRM- és Gauss-boatokra.
Ez meg engem így kicsit az MMO-k grind-jára emlékeztet. Megvan már mindened, elértél mindent, ugyanazzal az Assault Mech-el indulsz csatába ugyanazon emberek mellett, ugyanazok az emberek ellen, ugyanazzal a stratégiával, ahogy tegnap és tegnapelõtt és azelõtt is. Engem ez hamarabb késztetne ásításra, mintha minden egyes játékban végig kéne járnom a szamárlétrát, esetleg kicsit más utat bejárva, az aktuális pályától és a pályán aktuálisan kialault helyzettõl függõen.
De mint mondtam, ízlések. Én annak sem látom a vonzerejét, hogy éjt éjszaka után ugyanazt a WoW instance-t játsszam, mégis rengeteg ember csinálja. Rengeteg, nem-kocka ember.
Nem tudom, az Mw:O változtat-e majd ezen. De egyelõre az Mw:O semmi több, mint slideware, de ha szigorú akarok lenni, igazából még annak is kevés.