Hát, igen, ez meg már ízlés kérdése... és ezekszerint neked így nem tetszik. Nekem pont így tetszik jobban, nagyobb a beleélés faktor így, hogy van ez az egész "rítus". Kiválasztom, milyen egységet szeretnék, aztán lesétálok, és ott látom magam elõtt azt az acélkolosszust, amibe be fogok szállni.
Bevallom, az elején nekem is tetszett. Aztán egyre kevésbé, hogy egy órából perceket csak azzal töltök, hogy odarohanok a saját Mech-emhez.
Szigorúan a saját véleményem, de nekem valahogy úgy jobb beleélés lenne, ha kör rendszerûen menne, és mindenki megbecsülné a Mech-jét. Itt olyan pörgés van, hogy csak na, különösen a "kezdõk" esetében, akik kis jármûvekkel, Mech-ekkel rohangálnak. A Suicid Dugovics Titusz játékmenet ugyebár igazából itt sem lenne effektív (hiszen sokszor hallsz -> több idõt töltesz a hangárban, mint a csatamezõn), de mégis sokszor tapasztalom. Az nettó 45 perc játékidõ alatt is találkoztam lézerekkel lövöldözõ, a legnagyobb csapatunk közé berohanó, Catapult-ban ülõ Akhmed-ekkel, akik láthatóan arra játszottak, hogy inkább meghallnak, minthogy visszasétáljanak, hogy a lõszerkészletet újra feltöltsék.
Ez meg engem így kicsit az MMO-k grind-jára emlékeztet.
Egyszerû volt, én is ezt írtam. De éppen ezért egy laikust is könnyebben megfog. Másfelõl voltak kis házi belsõ szabályok, hogy melyik oldal mennyi tonnát vihet, meg milyen Mech-eket, és így tovább. Jól szórakoztunk anno...
Megvan már mindened, elértél mindent, ugyanazzal az Assault Mech-el indulsz csatába ugyanazon emberek mellett, ugyanazok az emberek ellen, ugyanazzal a stratégiával, ahogy tegnap és tegnapelõtt és azelõtt is.
Nono. Pontszám alapú számítás volt, a Mech tömege alapján számolt (te milyenben ülsz, és a kilõtt vagy megrongált Mech milyen tömegû volt), úgyhogy korántsem csak Assault Mech-eket láttál bent, sok Heavy volt mondjuk, de Assault-okból én leginkább a Maulerre emlékszem és Mad Cat Mk.2-re, mert azok ideálisak voltak Gauss-boatra.
Engem ez hamarabb késztetne ásításra, mintha minden egyes játékban végig kéne járnom a szamárlétrát, esetleg kicsit más utat bejárva, az aktuális pályától és a pályán aktuálisan kialault helyzettõl függõen.
Én valahol azt remélem, hogy itt vagy a WoT szerûen lesz (több féle Mech is lehet a garázsodban, de sok grind után tudod a legkomolyabbakat megvenni - a sok itt még addiktoknak is egy-két hónap, egyorrú, hétköznapi embernek meg 3-6 hónap), vagy csak egy Mech-ed. Egyszóval nem a csatában, hanem a pilótáddal együtt fejlõdsz.
Nyilván ehhez azonban sokkal több játékos kell, és persze központi szerver alapú felépítés.
De mint mondtam, ízlések. Én annak sem látom a vonzerejét, hogy éjt éjszaka után ugyanazt a WoW instance-t játsszam, mégis rengeteg ember csinálja. Rengeteg, nem-kocka ember.
Én is csináltam. Elõször a BC-ig, aztán a Lich King-ig. Aztán azt mondtam, hogy gebedjek meg, ha még egyszer felrakom a WoW-ot. :)
Nem tudom, az Mw:O változtat-e majd ezen. De egyelõre az Mw:O semmi több, mint slideware, de ha szigorú akarok lenni, igazából még annak is kevés.
Sajnos eddig keveset tudunk errõl. Sejtések vannak (házakra szeparált indulás, zsoldosok, stb.), azok alapján nagyon ígéretes lehet, dehát ugye a karó és a varjú esete...