Szigorúan saját vélemény, de a rombolható tájjal az a bajom, hogy hacsak a pályákat nem véletlenülszerûen generálják, márpedig nem fogják, akkor a rombolás is kis idõvel csak egy újabb fix, statikus taktikai elemmé válik. Ahogy fix pályákon kitanulják egy idõ után, hogy merre a legjobb menni, ill. hova a legjobb állni, ugyanúgy kitanulják majd a játékosok, hogy mit/merre a legjobb lerombolni, hogy valamit meggátolj/elérj, és egy újabb elérendõ "objective" lesz, semmi több, csak nem lesz rá zászló tûzve.
Arról nem is beszélve, hogy a modern hadviselés történelmében nem hiszem, hogy bárhol is taktikai szerep jutott volna a tájrombolásnak (de Bucser, légyszi javíts ki, ha nem így van). Épületrombolásnak még talán, bár szerintem az is csak ahogy esett, úgy puffant. Úgyhogy ez a ma divatos, erõltetett, mármár hype-olt tájrombolás téma igazából csak egy látványtechnikai elem, halovány kevés köze van az élethûséghez.
Ahol látnám értelmét, az egy "persistent" (magyarul?) világ, ahol minden csatatér/pálya megmarad abban az állapotban, ahogy legutóbb hagyták, ahelyett, hogy varázslatosan visszaállna eredeti/sértetlen állapotába a következõ körre. Ennek viszont megintcsak MMO-ban lenne értelme, ez meg hangsúlyozottan nem MMO lesz.