Az erdõ ill. kisebb tereptárgyak szétzúzásásával egyetértek, és erdõzúzás konkrétan van az MWLL-ben is. Viszont szerintem a 'Mech-ek roppant súlyát nagyon jól érzezteti már a nehézkes mozgásuk és manõverezhetõségük is.
Hidak: igazad van, ezt elfelejtettem, nagyon az épületek, meg a dombgyalulás/völgyvágás járt a fejemben à la Magic Carpet. (Egyébként biztos vagy benne, hogy ezek taktikai szintû döntések voltak? Elég hosszútávú következményei vannak egy hídrobbantásnak.)
Épületek/szurdoklövés: jó példák, amiket hoztál, de ugyanaz a bajom vele, mint minden tereprombolással. Ha csak látványelem lesz, akkor az elsõ 4-5 alkalommal tök jó poén lesz, aztán elveszik a varázsa. Ha taktikai elem lesz, akkor meg miután megtanultuk, egy további megszerzendõ/kerülendõ "mission objective"-vé válik, és elveszik a varázsa. De majd meglátjuk, amikor meglátjuk, inkább ne legyen igazam.