A Dead Island pont nem jó példa, az a "kevés tartalom" problémájába esett. Azaz, nagyon nagy területet kellett beletenni viszonylag kevés idõ alatt, és ezt a modellek/textúrák kidolgozottsága sínylette meg. Nézzük inkább a CoJ:BiB-et (az még Chrome4-es ráadásul). Az hozza a Crysis 2 szintjét. Csak azért hiheted, hogy nem annyira látványos, mert a CoJ-ban nincs piu-piu lézer, power armor, fagyasztófegyver, lángszóró, meg földönkívüli robotok, meg villámok, meg mittomén mi van még benne.
Meg rombolhatóságot nem tud az engine... ha a fejlesztõ ehhez ragaszkodik, ebbõl a szempontból tényleg alkalmatlan. Grafikailag teljesen megfelelne.
@NST-Cifu
1.: Sok pálya kell, így az eféle dolgok ritkán kerülnek képbe.[i/]
Biztos minden pályán lesz ilyen (ha már tudja az engine, mutogatni fogják, ne aggódj), így csak egy kicsit több ideig fog tartani, amíg körbeérsz párszor, és... .
2.: Korántsem úgy mûködik a dolog, hogy ha belelõsz a falba, akkor az alatta lévõknek kakukk lesz. Így nem "mindent vivõ" megoldás, csak egy érdekes, és olykor mûködõ lehetõség.
Ha bizonyosság helyett már csak egy lehetõség lenne, te már odállnál az alá a sziklafal alá, vagy a tetejére? Vagy inkább elkerülöd, és nem játszol hazárdjátékot a 'Mech-eddel?