A Cartel is elnagyolt lett, azért hoztam példának a Bound in Blood-ot, ami jóval kidolgozottabb. És azt sem hiszem, hogy hiányzik belõle valamelyik fényeffekt, ami a CryEngine3-ban megvan. Maximum nem nyomták ki vele a szemedet, mint ahogy manapság divat a nagy költségvetésû, konzolra kiélezett AAA játékoknál, hogy akárhová nézel, azt látod, hogy "NÉÉÉÉÉÉÉÉÉZD MÁN' DX11 DE KIRÁLYOK VAGYUNK!!!". Nem azt mondom, hogy a CryE3 csúnya, csak azt, hogy a Chrome4-el lehetett volna olyan szépet kihozni, és szerintem kisebb gépterhelés mellett tudta volna.
No mindegy, az engine megválaszttatott, ha lesz ingame mondjuk jövõ nyáron, meglátjuk, tudnak-e ill. akarnak-e bánni vele a srácok. És ami fontosabb, mint a grafikus motor, még mindig sok a nyitott kérdés a játékmechanikával kapcsolatban, hacsak nem megint rossz helyen kerestem.
Ry0K3N
Az MWO nem MMO lesz, úh. nem értem a hasonlatot.
De azért néztem képeket az Aionból. Hûen tükrözi, amirõl beszéltem. LAPOS. Hiába tudja az engine a mindenféle effekteket, ha nem kreálják meg hozzá azt a plusz tartalmat (textúrákat, leginkább), amik kellenek azokhoz az effektekhez (ld. MWLL+CryEngine2, vagy pl. Vampire The Masq. Bloodlines+Source).
De mos már felcsigáztatok, megyek, megnézem, mit tud ez a nagy CryEngine3 alkotója kezeiben.