Jut eszembe, most kezdõdik a "látványosanverjükszétegészpestethogymindenkilássavanittfejlõdés" c. izgalmas nyári, szezonális egy éven át tartó szappanopera amire fejlettebb országokban rájöttek, hogy bár jó dolog egy választási idõszakig az erre el nem költött lóvét forgatni saját haszonra, de ott elég nehéz lenne megetetni az embereket azzal a dumával, hogy mi nem lopunk csak félre tettük, magyarázkodni meg minek, úgyis 4 évente passzoljuk a labdád. Majd 4 év múlva siránkozunk, hogy üresen adták vissza az államkasszát. Nálunk Kátyúfalva gúnynevet adtak itt-ott-amott az akkor még döntõ többségében maszop kézen lévõ önko.-k kezében lévõ településeknek. Most senki sem érti miért olyan rohadt drágán új utakra van pénz 1 évvel a választások elõtt, történelmi népszerûtlenség után. Remélem mindenki megjegyzi az útfelújítások saccperkábé dátumát, mert a következõ kampányig tuti nem húzza ki az új aszfaltszõnyeg. De errõl is készült riport a fent említett tévében és elejtettek egy igen fontos részletet. A leterített szõnyeg rugalmasságáért felelõs anyag a teljes költségek mintegy FELÉT teszik ki. Ezt kispórolják az építés során és az út a felújítók legnagyobb örömére pár év alatt elhasználódik. Csak pár kérdésem lenne. Ki és milyen garanciát kért a lakosság nevében, miért engednek ilyen minõségi mutatóval rendelkezõ cégeket ismét helyzetbe egy nyakatekert közbeszerzési pályázathoz, ahol a többi résztvevõnek rendszerint esélye sincs? Ki emlékszik a Strabag demokraták szövetsége körüli botrányokra és a többi pártokhoz/kormányokhoz köthetõ méregdrágán dolgozó útfelújító cégekre? A 4-es metró botrányos és már-már rekordok könyvébe illõ botrányaira, költségeire? A szadesz BKV-n keresztül pénzt lenyúló magatartására, mely szerint még az átkosban is 33-33-33 arányban osztozott a kiadásokon az állam, a tulajdonos és egyben megrendelõ (hiszen demszkiék kezében van már lassan 20 éve) fõvárosi önkormányzat és az utasközönség, miközben ma már 0, azaz nulla forintot nem hajlandó ebbe a fõvárosi önkörmányzat (SZDSZ) és a fõvárosi közgyûlés(SZDSZ), így a kiadások az állam és az utazóközönség közt 50-50 arányban oszlik, míg a bkv-hoz beszállító cégek érthetetlenül magas áron szereznek be olyan dolgokat gigászi tételben ami szabadpiacon fele/negyede annyiba kerül még kis tétel esetén is. Természetesen mondanom sem kell, hogy ezen cégek sógor, koma vejkó alapon mûködnek, példálozzak csak a "szaktanácsadói" cégeknek kiutalt súlyos összegekre amiket természetesen megint nem más fizetett ki mint mi. Kormánynegyed is tervben volt és a semmire bagatell milliók/milliárdok mentek el itt is.
Valahogy az az érzésem, hogy a szarhoz képest nem nehéz felmutatni fejlõdést, amit ráadásul statisztikailag jól kimutathatóan igazolni is tudnak, csak a miértjét nem tudják megválaszolni, hogy hogyan kerültünk a szarnak a szintjére és akkor most minek is kéne örülnünk? Ja hogy a legutolsó évben már nem loptak annyit? Rá se ránts, a jogrendszer állítólag befoldozott kiskapus törvényei közt mégis akadt olyan kiskapu amivel legalizálni tudták a lopást. Tehát örülhetünk, mert mégsem kell tolvajoknak kikiáltani a politikusainkat és a legfontosabbakat az õ mögöttük húzódó gazdasági "szakembereket". Nincs itt semmi gáz, ünnepeljük a 2 ciklusban "bennünket támogató" PÁRT-ot!