pont ma nézegettem, hogy a gagyi F1 2011 -ben, ha nyitom a DRS-t szépen megemelkedik kicsit az autó hátulja hisz csökken a leszorítóerõ, nincs is ezzel gond.Persze nyilván egyszerûen megoldották: ha nyitott 100 egység a leszorítóerõ, ha zárt akkor meg 200( uszkve...), ez ugye egy elég gagyi script, köze nincs áramlástanhoz stb, de mi esetünkben teljesen jó eredményt ad és gyors is.
Vagy ha sérül az elsõ szárny: a jó isten ki nem számolnám hogy mi a végeredmény annak függvényében, hogy mennyi tört le, ami maradt hogy deformálódott, hogy változott az áramlás stb, ehelyett egyszerûen megoldják , hogy 50 % letört, 50 %-al csökken a leszorítás.
Ugye ez sem valós fizikai számítás, de ez már akár jó is lehet.
Szóval én szentül hiszem, hogy olyan hogy valós fizika szimulátoroknál ( játékoknál) nincs !:)
Van viszont kreativitás.... ha van ! :) akkor lesz jobb egy játék, ha a fejlesztõk elfelejtik a P3-as korszakban kitalált alapokat, új . bonyolultabb, többtényezõs "kamuképleteket" találnak ki, ezek miatt lesz ordító különbség egy NKP vagy egy TDU között....De semmi estre sem azért mert valamelyik kõkemény fizikai számításokat használ.