Igazabol, szokas szerint, osszessegeben, ismet az rF lesz valszeg a nyero;) Minden benne lesz, amire a szimesek altalaban vagynak, igaz kompromisszumokkal, de valszeg hasznalhato kivitelezesben.
Lehet hogy grafikaban nem lesz toppos, „csak” DX9, de ha belekerulnek a hianyzo efektek, boven megfelel.
A CARS szep (lesz), de egyelore igeret, es meg 1 autoval is szaggat, pedig meg se uj fizika, se napszak, se dinamika, se eso, se semmi...
Bar meg nem lattunk semmit, de gazi dinamikus napszak, idojaras, palya csak ebben lesz/van. Persze, ott a SimBin (GTR3), de roluk meg pletyka szinten sincs semmi, hogy lecsereltek volna az 5-6 eves agyon barkacsolt engine-t.
„Ujrairtak” a gumifizikat, ami nem csak azert erdekes, mert latvanyosan 3D-ben gyurmalodik, hanem valoszinulag szamolja is ezeket a deformalodasokat, tapadasvaltozasokat.
Az LFS-ben is „keszul” (?!) valami nagy dolog, de ott 2-3 evente van 1-1 hozzaszolasa a topic-ban...
Az iR-hez Kaemmer is barkacsolja a gumijat, a gumigyartoktol beszerzett hightech technika segitsegevel, de az ember kompromisszumokra keptelen, a surface-model meg sehol sincs – ez igy perpetuum mobile;)
Kormanyzas, FFB. Amikor megjelent a RealFFB plug-in, uj alapokra helyezte az ISI engine-ben az erovisszacsatolast. Es miutan az 1.0-as verzio elott nagyhirtelen eltunt, mar akkor arra tippeltem, hogy az ISI „felvasarolta", „lefizette". Ez nem biztos, csak gyanus a dolog;) Valoszinuleg most mar szerves reszet kepezi majd ez a technika, tovabbfejlesztve, integralva. Igy ezzel sem lehet gond.
Es ott van a modolas, a „korlatlan” ingyenes tartalom lehetosege, az is ISI erossege, foleg az uj engine-nel, ennyire atgondolt, megtamogatott rendszerrel.
Lehet hogy az rF2-nel sok a hianyossag, a kompromisszum, de osszessegeben nagyon ossze van/lesz rakva.