A szögmérésen alapuló távolságmérést a görögök, már idõszámításunk elõtt is használták. A technika nem ötven, hanem több, mint kétezer éves. A Natalnál nem az elv az újdonság, hanem a felismerés, hogy ezt lehet játékvezérlésre is használni. Ha megnézted az általam említett oldalt, akkor láthattál egy olyan képet, amin az ember 3D-s modelljét építi fel a Natal. Ha ezeket a pontokat összekötnéd, kapnál egy poligon emberkét ( amilyenekbõl a játék karakterei is állnak), ami a te mozdulataidat másolja le.Ha béna vagy az embered is az lesz, ha valamit jól csinálsz a fõhõs is jól csinálja a játékban. Sok szerepjátéknál (pl Fable 2) az a gond, hogy a harcolni a kevés gomb miatt, csak korlátozottan lehet ( inkább kaszabolás, mint harc) itt te tudod meghatározni a saját mozdulataiddal, hogy lábra, fejre vagy testre támadsz és közben jobbra , balra, elõre vagy hátra, sõt elhajlással ki is tudsz térni egy-egy támadás elõl, nem csak karddal tudsz védeni, mint más vezérlõ esetében. A mozgás sokkal gyorsabb és ösztönösebb lehet. Szerintem ( mivel Peter Molyneux is fejleszt a Natalra) a Fable 3 már ezzel az irányítóval is használható lesz. Amellett a sokak által lenézett Milo Project is talán megtalálható lesz benne, így lehetõség lesz egy komolyabb interaktív párbeszédre, így sokkal inkább részese lehetsz a játéknak. Ráadásul Steven Spilberg is a Natal mellett tette le a voksát és õ azért, ha újításokról van szó egy elismert tekintély. A másik fontos dolog, hogy a 360 menü rendszerét is lehet vele irányítani, sõt a hangvezérléssel ki-be lehet kapcsolni a konzolt, esetleg egyéb utasításokat lehet neki adni.Más oldalakon sokan unalmasnak minõsítették, amikor a Miloban a nõci elkezdett pancsolni a vízben, pedig ezt a módszert fel lehet használni a menürendszerben az oldalak lapozására is.És még eddig egyetlen gombot sem kellett megnyomnom! Ez lehet, hogy téged nem érdekel és azt mondod, hogy kontrolpadot fogsz használni,de sok embert- többek között engem is-érdekelni fog. A kommentekbõl is láthatod, hogy több embert érdekel, mint amennyit nem. Ráadásul az MS bízik abban, hogy újabb réteget tud megnyerni, akit eddig a kontrolpad használata tántorított el a játékoktól. kvp házi receptjéhez talán annyit tennék hozzá, hogy nem árt egy arcfelismerõ proginál picit bonyolultabb program, ami az emberi testrészeket is felismeri és két 2d-s képet össze tud hozni egy 3D-s modellé. A hülyézésért elnézést, de én sem szeretem, ha azt írják, hogy a seggemet hordom az agyam helyén.